Nou ik had een maand geleden een topic over een meisje bij mij uit de klas gemaakt die had gezegt dat ik eigenlijk niet in het vriendinnengroepje hoor. Dat hebben uiteindelijk de andere meiden bij mij uit de klas gezegd.
Maar het meisje ging door, ze bleef roddelen en loog heel veel. Een vriendin van mij was dat zat en begon een beetje kortaf en boos te reageren op alles wat het meisje zei. Toen ging dat meisje, dat veel loog en roddelde, naar twee andere vriendinnen toe die altijd aardig tegen haar deden en ze waren hele goeie vriendinnnen, oke dat leek. Toen zeiden die vriendinnen: 'WIj vinden allemaal niet kunnen dat jij zo roddelt.'
Ik zat te wachten op de roostermaker op hoop dat wij misschien Engels konden verplaatsen want dan waren we 3,5 uur eerder uit in plaats van 2 uur. Toen kwam dat meisje naar me toe en vroeg aan mij: 'Sarita, vind jij mij aardig?'
IK twijfelde of ik moest zeggen wat ik had gehoord en of ik gewoon kei hard en bitchie Nee moet zeggen.
Uiteindelijk zei ik: 'Ligt er aan wat je zegt.'
Dat meisje zei: 'Hoezo?'
'Nou op de suprise avond hoorde ik dat jij mij liever niet bij de groep wilde hebben.'
'Dat is niet waar.' En toen begon dat meisje te huilen. En als iemand bij mij gaat huilen dan krijg ik zo'n groot schuld gevoel en toen heb ik zeg maar wel aardig tegen haar gedaan. En haar gesteund, terwijl de andere niks van mij snapte omdat ze ook over mij geroddeld had.
"Ignite, my love. Ignite."