• Taylor Swift gezien! Ö

    Serieus, ik was zo jaloers toen hij dat zei. Hij vliegt veel voor zijn werk, en hij was dus eens op de luchthaven in Tokio, en poef, Taylor Swift stond was daar ook, en stond voor zijn neus. Pfu, ik ben zo jaloers. :'D

    Oke, om deze topic wat nuttig te maken: hebben jullie al eens iemand beroemds gezien? -buiten op een concert-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    niet dat ik het weet


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb ooit toen ik nog een nerd was Yes-r gezien, maar binnekort zie ik Justin Bieber D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Biebersz schreef:
    Ik heb ooit toen ik nog een nerd was Yes-r gezien, maar binnekort zie ik Justin Bieber D:

    Haha op zijn concert weliswaar :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    uhm iemand van so you wannabe a popstar, want die woont hier in het dorp ( hij heeft niet gewonnen;p)

    Uhm,
    effe denken voor derest niemand O:
    zielig he?


    Me so good.

    hmm, even denken frans bauer heb ik ooit gezien en paar "beroemdheden" vooral sporters die bij mij in het dorp wonen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Burdie, de zingende melkboer in groningen!

    Hij was onze melkboer, en ik haat hem en zijn muziek :x


    Alleen maar tranen van geluk

    uh... een vlogger+makeupartist van youtube..
    telt vast niet mee he?
    ik heb NikkieTutorials gezien & LiveGoodTryBetter.(semir.)


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    BiebsGuards schreef:
    uh... een vlogger+makeupartist van youtube..
    telt vast niet mee he?
    ik heb NikkieTutorials gezien & LiveGoodTryBetter.(semir.)
    Lol, jawel ik vind dat wel tellen ;3. Nikkietutorials? die naam ken ik wel. Uit welk land komt ze, of is ze gewoon Nederlands?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb Johnny Depp eens gezien, in Amsterdan, had een premiere ofzow iets, maar dat was heel toeval hoor xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oldDiary schreef:
    Ik heb Johnny Depp eens gezien, in Amsterdan, had een premiere ofzow iets, maar dat was heel toeval hoor xD
    Hahah wat vet, ik denk niet dat veel mensen dat kunnen zeggen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    eeuh. een famous persoon.. in vrije tijd zonder concert..

    noop nog nooit denk ik..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Hahah wat vet, ik denk niet dat veel mensen dat kunnen zeggen :Y).


    Jup.. Hij was kei leuk xD Ik had een handeteking toen gekregen, alleen nu ben ik die kwijt 0_0 haha was wel grappig xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik was naar de musical hairspray geweest waar jim bakkum in speelde, maar na de musical wilde hij zo snel mogelijk weg om geen handtekeningen enzo meer te zetten. Maar toen wij naar de auto wilden lopen, liepen we verkeerd en liepen via de achterkant van het gebouw. Hij liep daar net de artiesten ingang uit. Toen hebben we een foto gemaakt, daarna liep hij snel naar zijn auto en reed hij weg. Wij hadden blijkbaar onze auto ook daar geparkeerd. Wisten wij veel dat we daar niet mochten parkeren(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    xSnoepjex schreef:
    uhm iemand van so you wannabe a popstar, want die woont hier in het dorp ( hij heeft niet gewonnen;p)

    Uhm,
    effe denken voor derest niemand O:
    zielig he?

    Ach, wie weet kom je er nog wel veel tegen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    oldDiary schreef:
    Ik heb Johnny Depp eens gezien, in Amsterdan, had een premiere ofzow iets, maar dat was heel toeval hoor xD

    What the.. Johnny Deeeeeeeeepp :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~