• Taylor Swift gezien! Ö

    Serieus, ik was zo jaloers toen hij dat zei. Hij vliegt veel voor zijn werk, en hij was dus eens op de luchthaven in Tokio, en poef, Taylor Swift stond was daar ook, en stond voor zijn neus. Pfu, ik ben zo jaloers. :'D

    Oke, om deze topic wat nuttig te maken: hebben jullie al eens iemand beroemds gezien? -buiten op een concert-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oh geweldig. Ik zou echt helemaal flippen, waarschijnlijk. Waardoor ik me weer belachelijk zou maken. Dus op één of ander manier is het wel goed dat ik haar niet ontmoet, héhe. Maar nee, voor Taylor Swift heb ik echt heel erg veel respect. -& Ik ga naar haar concert in Maart, kwijl kwijl-
    Ik heb nog nooit iemand bekend gezien. Ja, bekende Belge, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg speciaal (:


    Some people make the world special just by being in it

    aah.
    Mijn gymleraar zag men Muse tshirt vandaag, en toen begon hij erover.
    Bleek hij bij een van hun Concerten te zijn eweest.
    Omfg, Jaloers :x
    En mijn economie leraar is er al 3x geweest en.. Aargh! D;


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gordon en die andere van de remia reclame -shit, hoe heet hij nou xd- waren in mijn straat. En Ali B heb ik ook ooit gezien.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ZACK schreef:
    Oh geweldig. Ik zou echt helemaal flippen, waarschijnlijk. Waardoor ik me weer belachelijk zou maken. Dus op één of ander manier is het wel goed dat ik haar niet ontmoet, héhe. Maar nee, voor Taylor Swift heb ik echt heel erg veel respect. -& Ik ga naar haar concert in Maart, kwijl kwijl-
    Ik heb nog nooit iemand bekend gezien. Ja, bekende Belge, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg speciaal (:

    You said whaaaaat? o.o Ik wil mee naar haar conceeeert! Steek me stiekem in je tas fso.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Absolution schreef:
    aah.
    Mijn gymleraar zag men Muse tshirt vandaag, en toen begon hij erover.
    Bleek hij bij een van hun Concerten te zijn eweest.
    Omfg, Jaloers :x
    En mijn economie leraar is er al 3x geweest en.. Aargh! D;

    Oh, Muse. :9~ Die lijken me zo goed live.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik Pitbul, akon, jay sean, jason derulo, enzo voort. Allemaal in noxx ;o

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 13:49 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ehm. Jody Bernal, want die draaide een keer bij waar ik uitging. Jochem meijer die kwam ik tegen in het ziekenhuis en laatst kwam ik Jokertje tegen en ik heb ook sterretje gezien (: gheghe. :Y) Maar ik denk niet dat belgische mensen weten wie die laatste 3 zijn xd.


    To infinity and beyond •

    Zo'n kok, Herman nogiets, maar ik mag hem niet dus ik ben keihard langs gefietst x')
    Mijn moeder heeft prins Willem-Alexander bijna aangereden toen hij nog in Leiden studeerde. Echt, ik zeg dit niet om stoer te doen, ofzo
    Maar Taylor Swift is wel :9~
    Ik ga haar concert in maart zien <3


    Felix

    ik ben Van Velzen tegengekomen:Y)
    en mijn moeder Arie Boomsma


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik niet, maar mijn ouders zijn in een café in Antwerpen Sean van Nailpin tegen gekomen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    BanZai schreef:
    ik was naar de musical hairspray geweest waar jim bakkum in speelde, maar na de musical wilde hij zo snel mogelijk weg om geen handtekeningen enzo meer te zetten. Maar toen wij naar de auto wilden lopen, liepen we verkeerd en liepen via de achterkant van het gebouw. Hij liep daar net de artiesten ingang uit. Toen hebben we een foto gemaakt, daarna liep hij snel naar zijn auto en reed hij weg. Wij hadden blijkbaar onze auto ook daar geparkeerd. Wisten wij veel dat we daar niet mochten parkeren(cat)


    dan is dat best gemeen van hem. net of het zo grote moeite is even een krabbel neer te zetten.

    Geluk voor je nonkel! Ehm, ik heb Axel Daselaire ooit preparee verkocht en mijn zus is Sean D'Hondt en An Lemmens ooit tegengekomen (en toen heeft ze voor mij een handtekening aan Sean gevraagd, ze is een schat), maar daar houdt het op. Maar ik zou Johnny Depp wel eens willen tegenkomen :9~


    Home is now behind you. The world is ahead!

    sascha visser,, toen hij aan het voetballen was x)

    Sid schreef:
    Geluk voor je nonkel! Ehm, ik heb Axel Daselaire ooit preparee verkocht en mijn zus is Sean D'Hondt en An Lemmens ooit tegengekomen (en toen heeft ze voor mij een handtekening aan Sean gevraagd, ze is een schat), maar daar houdt het op. Maar ik zou Johnny Depp wel eens willen tegenkomen :9~

    Een leerkracht van mij is de ex van An Lemmens! xD


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    CrazyChicken schreef:
    Zo'n kok, Herman nogiets, maar ik mag hem niet dus ik ben keihard langs gefietst x')
    Mijn moeder heeft prins Willem-Alexander bijna aangereden toen hij nog in Leiden studeerde. Echt, ik zeg dit niet om stoer te doen, ofzo
    Maar Taylor Swift is wel :9~
    Ik ga haar concert in maart zien <3

    Jaloeeeeers! Ik wil ook naar haar concert ):


    Moonshine, take us to the stars tonight ~