• Een mooie jurk vinden voor het schoolfeest op 27 Januari! Ik ben heel de stad af geweest, nergens! Ik zag eens mijn droomjurk... Hebben ze die niet meer ;-;
    Willen jullie mij helpen? =3

    Eisen:
    -Ophalen/levering mogelijk vóór 27 Januari half 7 uur s'avonds
    -Geen al te lange jurken
    -Geen bloemetjes patroon
    -Leverbaar/ophaalbaar in maatje 34 of kleiner.
    -Liever onder de 50 euro

    Nou klinkt heeeeeel ontschuldig, is het dus niet eigenlijk ;x Ik let op de stof het patroon de frutsel álles. Maar misschien zijn er wel prachtige dingen die niet aan mijn standaard eisen voldoen, buiten deze en ik ze wel heeeel graag wil hebben.
    Van mijn part maken jullie een foto van een jurk in één of andere winkel in Rotterdam, I dont care, ik pak de trein wel -No kidding-
    Webshops zijn nog altijd mijn nummer één in dit soort gevallen, maar ik zie dus écht niks!

    Wie weet iets? ;-;

    ik ga voor je zoeken(Y)


    Shoganai i ne~

    Kijk in een outlet? Daar heb ik mijn gala jurk gevonden.. Ze zijn best goedkoop van dure merken... Je kan natuurlijk ook gwn naar de V&D of H$M gaan maar echt orgineel zullen ze dan niet zijn...

    Misschien zit hier iets voor je tussen?


    If we had not a soul, music would have created it.

    HEEL veel goedkope en leuke jurkjes, goedkoop en snel geleverd :)

    http://shop.hm.com/nl/?action=viewhome

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:34 ]

    mm, ik weet zo snel niet een jurkje maar misschien kun je op zalando.nl kijken?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb nog wel een strapless jurk ding zwart met strik liggen. ;3

    www.dressesonly.nl?


    it's so empty living behind these castle walls

    die groene of die gouden meschien???
    wel bij pagina 7 xD

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:36 ]


    Shoganai i ne~

    Kijk op Wehkamp, Neckermann of bij de H&M. doe ik ook altijd. Of ga op zoek naar die leuke boetiekjes :3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.