• Hoe heet zo'n soort hond die helemaal lichtbruin is qua vacht, ogen en neus? Hier is een duidelijke foto, klik! Want ik ben er nu al een tijdje uit dat ik zo'n hond wil! :9~


    Behind every great man there’s a great woman

    Golden Retriever? Maar die zijn meestal iets lichter qua vacht... hm, ik weet niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Geen idee, het lijkt een beetje op een labrador, maar die heeft -denk ik- kortere haren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Geen idee, het lijkt een beetje op een labrador, maar die heeft -denk ik- kortere haren (:

    Ja daar dacht ik ook aan, maar labradors hebben inderdaad hele korte haartjes ten opzichte van die foto.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Labrador of golden retriever denk k ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Geen idee(: maar hij is zo cute^^


    Me so good.

    Ja, maar een Labrador en Golden Retriever hebben toch veel donkere haren? Een vriendin van mij heeft een bruine Labrador maar daarbij is de neus zwart. En bij andere mensen die een Labrador of een Golden Retriever hebben, is ook vaak de neus zwart. Heel soms als ik in het bos loop zie ik zo'n hond, ik zal het eens vragen aan de eigenaars dan. Want ik wil het eigenlijk toch wel erg graag weten (:


    Behind every great man there’s a great woman

    ik heb geen idee. :3
    maar k wil hem knuffelen. :9~


    Life is a beautiful struggle

    Dit is een kruising van een Golden Retriever en een Labrador Retriever. Hij heeft het lichaam van een Golden, maar de kleur van een Labrador. Mijn ouders hebben een hondenkwekerij, ik weet er wel een beetje van.


    Olive

    Labrador?

    of een labrador retriever? :]


    You are beautiful, you are love.

    een labrador retriever denk ik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Jacker schreef:
    Dit is een kruising van een Golden Retriever en een Labrador Retriever. Hij heeft het lichaam van een Golden, maar de kleur van een Labrador. Mijn ouders hebben een hondenkwekerij, ik weet er wel een beetje van.

    JA! Ik tikte Labrador Retriever in bij Google Afbeeldingen en toen stuitte ik op dit: Klik. Nu weet ik ongeveer wel wat het is! Bedankt iedereen (flower)


    Behind every great man there’s a great woman

    Hij is in iedergeval heel schattig ;dd

    Wat Jacker zegt. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet niet wat voor hond het is, maar dat beestje is echt niet normaal schattig. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aaah, wat een schatje :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'