• De stelling van vandaag luidt:
    Maagverkleiningen moeten niet vergoed worden door de verzekering.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het noodzakelijk is.. ja.
    Maar als het je eigen keuze is voor om minder te eten ofzo, dan moet je t zelf betalen xd

    nerveus schreef:
    Oneens, die mensen kiezen daar zelf voor hoor! ;) Er zijn veel belangrijkere dingen die vergoed kunnen worden door de verzekering.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens.


    -

    oneens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nightingale schreef:
    Alleen als het nodig is vanwege medische redenen. Maar dat is toch hetzelfde principe als plastische chirurgie? Als het nodig is (brandwonden etc.), dan vergoed de verzekering het. Maar als jij allemaal ballonnen in je tieten gaat proppen: gekke verzekering die daarvoor gaat betalen!


    effort never betrays you

    Als mensen een maagverkleining moeten, omdat ze te veel hebben gegeten dan niet. Maar als het komt door een ziekte dan wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als het voor je gezondheid is wel.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Als het voor je gezondheid is wel.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    0912 schreef:
    (...)Ik zie de humor er niet van in..?
    Ik eigenlijk ook niet, maar ik had er nooit eerder van gehoord en het klinkt nogal raar. :x


    Only losers can act the way you do

    Ik vind dat bij dikke mensen het wel verzekerd moet worden;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    0912 schreef:
    Eens, maar toch ook weer niet. Sommige mensen kunnen het niet helpen dat ze obesitas hebben. Maar van de andere kant, vind ik wel dat je eerst moet proberen op een normale manier af te vallen, met een speciaal samengesteld dieet ofzo.



    Ga ik helemaal mee akkoord ;)


    I am in heaven and you are on earth

    Hmmm. Das wel een goede.

    Als het erfelijk is ofzo dan wel verzekerd.
    Als het eigen schuld is, dan niet


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nightingale schreef:
    Alleen als het nodig is vanwege medische redenen. Maar dat is toch hetzelfde principe als plastische chirurgie? Als het nodig is (brandwonden etc.), dan vergoed de verzekering het. Maar als jij allemaal ballonnen in je tieten gaat proppen: gekke verzekering die daarvoor gaat betalen!

    oneens


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Destroya schreef:
    Dat ligt eraan. Als je een maagverkeining neemt omdat je 200 kilo weegt en je dood gaat als je er geen krijgt, dan oneens. Maar als je 70 kilo weegt en je neemt er een, dan ben ik het met de stelling eens.



    met 70 kilo mág je niet eens een maagverkleining ondergaan ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent