• Met jullie als fans.
    Rihanna heeft over Bill iets gezegd en gelijk beginnen er fans dingen over haar te zeggen. "Oh ze lijkt zelf op een vent" "Ze is een slet" "Ze heeft toch minder fans"
    Zijn jullie blij met wat jullie zeggen? Voel je je er trots op dat je dat heb gezegd? Ik zou me doodschamen als ik zei dat Rihanna een slet is. Misschien omdat ik een fan ben en dat ik weet dat zij toch meer fans heeft.
    Stel je voor dat ik zou zeggen: Bill is een fake-emo en lijkt op een wijf(Ik meen dit niet, want ik ben fan). Dan zouden jullie mij niet haten, want ik ben maar "normaal". Als THfan hoor je te weten hoe het is als iemand jouw fav. band/artiest haat.
    En stiekem kennen jullie Umbrella nog uit je kop of doe je de radio harder bij Disturbia.

    Ik spreek hiermee niet iedereen aan.

    ik vin da ge geen gelijk hebt maar jha n_n

    ik vin da ge geen gelijk hebt maar jha n_n
    dan vind je dat, maar het is toch hardstikke kinderachtig om terug te doen. We zitten niet meer in groep 1 waar we altijd dachten: die geeft mij een klap, dus ik geef er 1 terug.
    Man, dan kunnen we wel jaren doorgaan

    (...)dan vind je dat, maar het is toch hardstikke kinderachtig om terug te doen. We zitten niet meer in groep 1 waar we altijd dachten: die geeft mij een klap, dus ik geef er 1 terug.
    Man, dan kunnen we wel jaren doorgaan

    Ik weet ni welk studiejaar groep 1 is,maar ik weet wel..vanaf da iemand mij een klap verkoopt doe ik da gewoon terug ;d

    (...)
    Ik weet ni welk studiejaar groep 1 is,maar ik weet wel..vanaf da iemand mij een klap verkoopt doe ik da gewoon terug ;d
    en dan ga je door tot iemand dood is gemept :Y)

    Eej je zelf wel met fake- emo maar hij is niet eens emo hij is een punker

    Eej je zelf wel met fake- emo maar hij is niet eens emo hij is een punker
    LEES EENS GOED MAN
    IK MEEN HET NIET WANT IK BEN FAN

    Ik mag Rihanna gewoon niet dus laat ik haar met rust. Niet omdat ze iets slecht zei over Bill want dan zou ik vèèl mensen moeten haten ><

    O my gowd Rihanna : ROCKS (H)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind Rihanna goed, en haar muziek leuk.. Rihanna m0et zelf weten wat ze van Bill vindt, ik ga haar niet haten omdat ze Bill een wijf vindt, sommige vrienden van me vinden Bill ook op een wijf lyken, en die ga ik dat toch ook niet haten, zij hebben gwn hun eigen mening.. Rihanna dus ook.. ^^
    Ik ben geen fan van Rihanna, maar k vin haar muziek wel heel goed.. =)
    Ik begryp dan ook wat jy bedoelt en geef je gr0ot gelyk..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik vind Rihanna wel goed, en haar muziek leuk.. Rihanna m0et zelf weten wat ze van Bill vindt, ik ga haar niet haten omdat ze Bill een wijf vindt, sommige vrienden van me vinden Bill ook op een wijf lyken, en die ga ik dat toch ook niet haten, zij hebben gwn hun eigen mening.. Rihanna dus ook.. ^^
    Ik ben geen fan van Rihanna, maar k vin haar muziek wel heel goed.. =)
    Ik begryp dan ook wat jy bedoelt en geef je gr0ot gelyk..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    tjah wa doe je eraan

    jij spreekt wel vrij algemeen hoor -_- niet iedereen begint te flippen als er weer eens iemand Bill gay vind ofz, trouwens, ik haatte rihanna vroeger, nu niet meer omdat ik wist dat ik geen reden had ^^ maar TH had hier dus NIKS mee te maken!! en terzijde wist ik hier niks van van die rihanna dinges, dus , dit staat er vaag, maar je moet het maar begrijpen xD(A)

    Je hebt helemaal gelijk;)
    Wacht, laat ik mijn lange reactie over die topic hier even neerdroppen :'x


    ok

    Jezus, hoe wordt ik zo fucking moe van!
    Ik geloof dat ik hier eerder een reactie heb geplaatst, maar dit wil ik gewoon even kwyt. Laat Rihanna gewoon met rust. Ik weet zeker, maar dan ook zeker dat de helft hier (meer zelfs) nagedacht heeft of Bill echt een meisje of jongen is? Hij ziet er nou eenmaal verwijfd uit. Maar dat is niet waar ik het voor doe. Voor zijn stijl of like that. Bill zit er niet mee, er zijn zoveel mensen die vinden dat Bill op een wijf lijkt, maar omdat Rihanna het zegt, is het opeens menens er moet er een topic over gestart worden?=,+'
    En over Rihanna's korte haar. Dat vindt zíj mooi. Als jullie iets over haar korte haar zeggen, waarom wordt er dan niks verteld over Bills lange haar? 'Hij heeft tenminste stijl.' zou de helft reageren. Nee, Rihanna zeker niet? Rihanna heeft ook een eigen stijl, en die is zeker niet lelijk. s]Mijn mening[/s De mensen hier die zitten te zeggen dat Rihanna haar mening over Bill niet mag uiten, vind ik echt hopeloos. Over iemand anders mag ze dat waarschijnlijk wel. Over de Jonas Brothers ofzo? De helft hier zou zich kapot lachen. Maar Tokio Hotel? Nee, dat mag niet. Die zijn heilig natuurlijk. ;)


    From: rihanna beledigd bill ö


    ok

    Sorry hoor maar nu ga ik er toch even tegen in da mens heeft seruis vooroordelen en da haat ik zo by mensen ze spreekt zich uit over iemand terwijl ze die persoon helemaal niet kent...


    We'll never be as young as we are tonight