• Met jullie als fans.
    Rihanna heeft over Bill iets gezegd en gelijk beginnen er fans dingen over haar te zeggen. "Oh ze lijkt zelf op een vent" "Ze is een slet" "Ze heeft toch minder fans"
    Zijn jullie blij met wat jullie zeggen? Voel je je er trots op dat je dat heb gezegd? Ik zou me doodschamen als ik zei dat Rihanna een slet is. Misschien omdat ik een fan ben en dat ik weet dat zij toch meer fans heeft.
    Stel je voor dat ik zou zeggen: Bill is een fake-emo en lijkt op een wijf(Ik meen dit niet, want ik ben fan). Dan zouden jullie mij niet haten, want ik ben maar "normaal". Als THfan hoor je te weten hoe het is als iemand jouw fav. band/artiest haat.
    En stiekem kennen jullie Umbrella nog uit je kop of doe je de radio harder bij Disturbia.

    Ik spreek hiermee niet iedereen aan.

    Allemaal goed en wel maar geef toe.. Disturbia trekt toch op nie veel.. ik vond Take a bow beter ..

    btw ; ben geen fan.

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Allemaal goed en wel maar geef toe.. Disturbia trekt toch op nie veel.. ik vond Take a bow beter ..

    btw ; ben geen fan.

    x
    Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over dat sommige THfans net zo zielig zijn als de haters

    I(H)yoooouuu ^^.

    xD


    I want my bloody cheese now!^^

    mwahahah :Y)

    maar mensjes ik ben weg, dus kunnen jullie lekker discusseren zonder mijn gezeik er doorheen:Y)

    Ik moet Rihanna zowieso niet hebben, omdat ik haar liedjes ben beu gehoord. Maar dat was mijn mening al vanvoor dat ze dat over Bill zei. Mijn mening is daar niet over veranderd.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Met jullie als fans.
    Rihanna heeft over Bill iets gezegd en gelijk beginnen er fans dingen over haar te zeggen. "Oh ze lijkt zelf op een vent" "Ze is een slet" "Ze heeft toch minder fans"
    Zijn jullie blij met wat jullie zeggen? Voel je je er trots op dat je dat heb gezegd? Ik zou me doodschamen als ik zei dat Rihanna een slet is. Misschien omdat ik een fan ben en dat ik weet dat zij toch meer fans heeft.
    Stel je voor dat ik zou zeggen: Bill is een fake-emo en lijkt op een wijf(Ik meen dit niet, want ik ben fan). Dan zouden jullie mij niet haten, want ik ben maar "normaal". Als THfan hoor je te weten hoe het is als iemand jouw fav. band/artiest haat.
    En stiekem kennen jullie Umbrella nog uit je kop of doe je de radio harder bij Disturbia.

    Ik spreek hiermee niet iedereen aan.


    DAMN
    GEZONDE
    MENSEN

    <3

    Ik moet Rihanna zowieso niet hebben, omdat ik haar liedjes ben beu gehoord. Maar dat was mijn mening al vanvoor dat ze dat over Bill zei. Mijn mening is daar niet over veranderd.


    Ja, maar ze zegt ook niet;

    JIJ, doe normaal over Rihanna.
    Het is gewoon in het algemeen, niet Rihanna persoonlijk.

    ^^


    MAAR IN DIT GEVAL DUS WEL


    als voorbeeld:Y)

    ik kan rihanna al ni af van in het begin ma toch blijve haar liedjes in mn kop steken en ik weet niet eens wat ze over bill heeft gezegd maar zolang th-haters niet te ver gaan kan mij hun niets schelen omdat ik veel vrienden heb die th niet af kunnen/haten

    helemaal glijk !

    Take a bow
    disturbia
    zijn gwn zalige liedjes
    rihanna is echt goed ! maar sommige fans ahja
    wat zal ik zeggen
    de meeste die daar over lopen te zeiken zijn
    WANNEBEE


    Gilles (ll)

    helemaal glijk !

    Take a bow
    disturbia
    zijn gwn zalige liedjes
    rihanna is echt goed ! maar sommige fans ahja
    wat zal ik zeggen
    de meeste die daar over lopen te zeiken zijn
    WANNEBEE


    Indeed

    Wat heeft rihanna eraan als jullie zeggen dat jullie haar haten ? Alsof ze ooit tijd heeft om op de computer te komen om jullie haat berichtjes te lezen en daarom wenen. ZE KAN NIET EENS NEDERLANDS !
    Rihanna is gewoon succesvol en daarom wil iedereen alles van haar weten en verdraaien ze haar woorden.
    Ik ben er zeker van dat ze dat bij tokio hotel ook doen want zij zijn ook heel succesvol. Veel van jullie TH fans doen alsof tokio hotel een band is die nog nooit bestaan heeft en super uniek en heilig is. Paris hilton ook heel uniek want zij is een erfgename die hard werkt actereert EN zingt.

    Wat heeft rihanna eraan als jullie zeggen dat jullie haar haten ? Alsof ze ooit tijd heeft om op de computer te komen om jullie haat berichtjes te lezen en daarom wenen. ZE KAN NIET EENS NEDERLANDS !
    Rihanna is gewoon succesvol en daarom wil iedereen alles van haar weten en verdraaien ze haar woorden.
    Ik ben er zeker van dat ze dat bij tokio hotel ook doen want zij zijn ook heel succesvol. Veel van jullie TH fans doen alsof tokio hotel een band is die nog nooit bestaan heeft en super uniek en heilig is. Paris hilton ook heel uniek want zij is een erfgename die hard werkt actereert EN zingt.


    Ehh oke.

    Ben het grotendeels met je eens.. xD

    Al verdraaien ze haar woorden, of die van Tokio Hotel... wel of niet;

    Waarom boeit het iedereen dan zo?
    Wat mij boeit is; dat iedereen zo loopt te kutten op Rihanna etc.

    x)

    *zucht* V.V
    Ik heb het niet over Rihanna, maar over het feit dat THfans net zo erg zijn. En ik wil niemands mening veranderen, maar laat ik jullie uit je droomland halen... Jullie weten heus wel dat jullie net zo erg zijn.