• hey

    De boekjes voor de zomerkampen vallen weer in de bus en zoals elk jaar vragen mijn ouders of er iets tussen zit dat ik graag zou doen. Ik vind er echter niet echt iets tussen dat me echt ligt. Papa kwam met het idee of er misschien iets als een schrijfkamp bestond. Ik weet het niet, maar als iemand het weet zal die wel op Quizlet zitten xD

    Dus nu vraag ik aan jullie, weet iemand of er ergens een schrijfkamp of iets dergelijks wordt gehouden? Waar of wanneer maak niet echt uit.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik weet dat er creatieve kampen bestaan aangezien mijn zusje er eens naar één geweest is, maar dat was met een Vlaamse vereniging waarvan ik de naam niet meer weet. Misschien moet je eens googlen ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zomerkamp?
    Wij krijgen daar niet een folders van binnen :S


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Zomerkamp?
    Wij krijgen daar niet een folders van binnen :S

    ik ook niet, ik wist niet eens dat er zomer kampen in nederland/belgië bestaat =o


    They fell in love, didn't they?

    Everest schreef:
    Ik weet dat er creatieve kampen bestaan aangezien mijn zusje er eens naar één geweest is, maar dat was met een Vlaamse vereniging waarvan ik de naam niet meer weet. Misschien moet je eens googlen ?


    Heb ik al eens geprobeerd maar dat leverde niets op.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    target schreef:
    (...)
    ik ook niet, ik wist niet eens dat er zomer kampen in nederland/belgië bestaat =o


    Nee?
    Er bestaan er een hele boel.
    paardrijden, zeilen, boerderijkampen, paintbal, taalstages, skivakanties, omnisport...
    (tip de titels uit de brochure naast me over)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik heb ook al boekjes van jongerentravel gezien.
    Schrijfkampen bestaan er volgens mij niet, maar zoals Everest zegt wel zo van die creatieve kampen.
    Je kan bij je ziekteverzekering vragen. Weet niet of je in BE of NL woont, maar in BE kun je via de ziekteverzekering ook op vakantie/kampen/vakantiecursussen gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb ook al boekjes van jongerentravel gezien.
    Schrijfkampen bestaan er volgens mij niet, maar zoals Everest zegt wel zo van die creatieve kampen.
    Je kan bij je ziekteverzekering vragen. Weet niet of je in BE of NL woont, maar in BE kun je via de ziekteverzekering ook op vakantie/kampen/vakantiecursussen gaan.


    Weet ik, die brochures heb ik al doorgenomen.

    Wat zijn die creative kampen voor iets?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    (...)

    Weet ik, die brochures heb ik al doorgenomen.

    Wat zijn die creative kampen voor iets?

    Heb er maar enkele keren over gehoord, maar dan doe je niets anders dan 'creatief' bezig zijn. Zoals boetseren, tekenen, schilderen, schrijven enzo.

    Maar als je per se beter wil worden in schrijven, moet je gewoon veel schrijven. Zoek anders af en toe ene leuke opdracht op internet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Heb er maar enkele keren over gehoord, maar dan doe je niets anders dan 'creatief' bezig zijn. Zoals boetseren, tekenen, schilderen, schrijven enzo.

    Maar als je per se beter wil worden in schrijven, moet je gewoon veel schrijven. Zoek anders af en toe ene leuke opdracht op internet. =)


    Het gaat niet echt om het beter worden in schrijven, maar eerder om een week weg te zijn met leeftijdsgenoten met dezelfde intresses enzo.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    (...)

    Het gaat niet echt om het beter worden in schrijven, maar eerder om een week weg te zijn met leeftijdsgenoten met dezelfde intresses enzo.

    Als er zo niemand in de buurt is, kun je toch eens vragen of je met iemand van Q kan meeten die dezelfde interesses heeft? x]

    Veel succes met het zoeken naar een schrijfkamp.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury