• http://www.quizlet.nl/quiz/354677/ben-jij-slim/


    dit is de link kijk of je havo doet of vmbo


    JARIG!!!!!!!!

    Dat je propjes gooit of kauwgum kauwt heeft niets te maken met je niveau qua denken.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    Dat je propjes gooit of kauwgum kauwt heeft niets te maken met je niveau qua denken.


    Precies, want ik kom bij Havo uit, maar eigenlijk doe ik gewoon vmbo tl. En dat komt alleen maar door die vraag "Kauwgom Kauwen" omdat ik simpelweg gewoon geen kauwgom lust en propjes gooien is echt heel erg kinderachtig. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom staat VWO er niet tussen? D:
    Ik was trouwens Havo.


    Opgeven is geen optie.

    Schelden & propjes gooien heeft niks met je niveau te maken.
    Waar is trouwens vwo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doughnut schreef:
    Schelden & propjes gooien heeft niks met je niveau te maken.
    Waar is trouwens vwo?


    Idd.

    Maar aan de andere kant speelt je gedrag ook een belangrijke rol met je niveau.. Ik bedoel, als je nooit oplet enzo dan ben je niet echt 't type om VWO te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh dus als je kauwgum kauwt, ben je niet-havo waardig? Volgens jou redenering wel.

    Don't let me laugh!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is niet zo dat op het VMBO Alleen maar herrieschoppers zitten en op HAVO alleen maar brave mensen hoor n_n

    x7UP schreef:
    (...)

    Idd.

    Maar aan de andere kant speelt je gedrag ook een belangrijke rol met je niveau.. Ik bedoel, als je nooit oplet enzo dan ben je niet echt 't type om VWO te doen.


    Nee, true, maar ik vind het echt een achterlijke quiz. Sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat ook :'D

    @Jimmyvana; Mee eens, maar er is wel degelijk verschil in gedrag ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hahaa heeft er helemaal niets mee te maken toch, ik kom van de mavo af en doe nu havo, net alsof mijn gedrag veranderd ;P


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    ik zou volgens die stomme quiz van je vmbo doen.. maar deze is gewoon allemaal gebaseerd op vooroordelen over vmbo'ers. En ik vind daarom dus dat deze quiz echt nergens op slaan..
    btw: waarom staat vwo er niet bij?

    VMBO komt eruit maar ik doe HAVO, het zijn meer vooroordelen die nergens op slaan.


    (Be)lieve in (you)rself

    Lekker vooroordelende quiz.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    VmBo?? :S
    Ik zit op een havo/vwo school...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hoe zit het met vwo? :'D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..