• laatst (van de zomer dus:3) had ik een shirt aan met een ding wat onthoofd wordt:3 en toen ging ik naar de wc met een vriendin, en toen gingen we ruilen van shirt omdat zij een zwart shirt droeg en ze naar buiten moest en het warm was en toen kwam ik dus de wc uit met een makebelieve shirt aan. En toen hoorde ik achter mij steeds van: ze had toch een ander shirt aan? ^^
    en toen moest ik lachen:3

    wie wisselt op school ook wel eens van kleding?:3


    Stop holding me under and let me breathe.

    Neeuh. Bijna nooit eigenlijk.
    Mijn BestFriendForevaahandNevaah flauwflauw. en ik kopen wel heel vaak dezelfde kleding :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Meerminman schreef:
    Neeuh. Bijna nooit eigenlijk.
    Mijn BestFriendForevaahandNevaah flauwflauw. en ik kopen wel heel vaak dezelfde kleding :Y)


    Nietes! Ik ben degene met stijl! Nee, joke.
    Zoals je hieruit kunt halen kopen een bepaalde vriendin -kuch- en ik soms wel eens dezelfde kleding. (:

    Edit: Ik heb wel eens een trui van een vriendin aangehad trouwens, omdat ik het zo koud had. Dat was alleen een TH trui en toen dacht iedereen dat ik fan was en vonden ze me emo. Haha, (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 0:15 ]

    Ik vroeger soms in de wc van de trein onderweg naar school, of van schoenen met een vriendin. Maar voor de rest niet echt, hoewel ik vaak een andere trui bij heb.:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Nee want ik vind dat vies :'D


    -

    Ik ga vrijwel altijd naar feestjes met geleende jurkjes enz., maar ik wissel niet op school. (:


    It's time to be happy again.

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Nietes! Ik ben degene met stijl! Nee, joke.
    Zoals je hieruit kunt halen kopen een bepaalde vriendin -kuch- en ik soms wel eens dezelfde kleding. (:

    Edit: Ik heb wel eens een trui van een vriendin aangehad trouwens, omdat ik het zo koud had. Dat was alleen een TH trui en toen dacht iedereen dat ik fan was en vonden ze me emo. Haha, (:
    Pfuh, ik had tenminste een trui voor je newb. En je had het warm dus zeur niet!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Alleen van mijn zus leen ik af en toe kleren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nah, ik zou niet weten waar ik me zou moeten omkleden..
    & ik zou niet met een paar kunnen ruilen, mijn bff heeft niet Echt mijn stijl.. En een andere ook niet en een andere is een stuk kleiner dus dat past haar niet en mij niet...


    Me so good.

    Haha, ik had laatst met mijn beste vriend zn shirt aangedaan, haha, want hij had nog een extra shirt (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Neen. maar we hebben wel redelijk wat dingen hetzelfde. Soms ruilen we wel van sjaals maar dat is het (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik leen eigenlijk alleen de pet van een jongen uit me klas haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Néé, eigenlijk niet.
    Ik leen wel eens kleding, maar op school wissel ik niet om


    Alleen maar tranen van geluk