• We gaan doen hoe nerds proberen stoer te doen.

    Voorbeeld:
    Klaas-Jan-Willem:
    Ik heb een 80 GB externe harde schijf (cool)
    Kees:
    Die van mij is 1 TB. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mungojellie schreef:
    Ik ben niet beledigd, ik snap alleen niet wat daar nerderig aan is ;x


    Als je vaak genieg tv kijk zie je dat de meeste nerds dikke brille dragen xd


    OT; ik weet gwn hoe die fcking toetsenbord in elkaar zit [mit schroefskus]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    eh, omg, jij houdt je nog bezig met die wiskunde? schat, ik heb zoo al lang al begonnen aan het schizoïde spectrum van persoonlijkheidsstoornissen! wist je dat Borderline Persoonlijkheids Stoornis, BPS afgekort, 9 specifieke kenmerken heeft? de meeste kenmerken waardoor mensen BPS ontdekken zijn
    1 De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    2 De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.
    3 De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde.
    4 De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    5 De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee.
    6 De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen).
    7 De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid.
    8 De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen).
    9 De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.

    en om te bewijzen hoe nerdy ik ben; ik ben slechts 15 jaar (nerd)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Typ op google in : Nerd.
    en je krijgt mensen met een bril.
    I'm Sorry, but it's the truth.


    http://i.imgur.com/0kwjS.jpg

    HIPSTER ALERT!!!

    Seriously, ffs, sorry, but you are a stereotype.

    Grizzly schreef:
    eh, omg, jij houdt je nog bezig met die wiskunde? schat, ik heb zoo al lang al begonnen aan het schizoïde spectrum van persoonlijkheidsstoornissen! wist je dat Borderline Persoonlijkheids Stoornis, BPS afgekort, 9 specifieke kenmerken heeft? de meeste kenmerken waardoor mensen BPS ontdekken zijn
    1 De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    2 De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.
    3 De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde.
    4 De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    5 De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee.
    6 De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen).
    7 De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid.
    8 De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen).
    9 De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.

    en om te bewijzen hoe nerdy ik ben; ik ben slechts 15 jaar (nerd)

    Deze was dus niet echt grappig, niks persoonlijks op jou hoor, maar mijn moeder heeft Borderline. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ja, ik meen het serieus of het was 3,14159265. In ieder geval ben ik over de getallen na de komma's zeker. ;d


    HAHAHA XD
    omg.

    Grizzly schreef:
    eh, omg, jij houdt je nog bezig met die wiskunde? schat, ik heb zoo al lang al begonnen aan het schizoïde spectrum van persoonlijkheidsstoornissen! wist je dat Borderline Persoonlijkheids Stoornis, BPS afgekort, 9 specifieke kenmerken heeft? de meeste kenmerken waardoor mensen BPS ontdekken zijn
    1 De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    2 De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.
    3 De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde.
    4 De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)
    5 De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee.
    6 De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen).
    7 De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid.
    8 De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen).
    9 De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.

    en om te bewijzen hoe nerdy ik ben; ik ben slechts 15 jaar (nerd)


    ik heb gwn fotogeheugen [hoe heet dat xd]
    Ik hoef het dus lekker niet te lezen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atmosphere schreef:
    (...)

    WOW for real O.o?

    Oke dan, ik kan het griekse alfabet!
    (cool)


    Ik ook kijk maar.

    Alfa, bèta, gamma, delta, epsilon, zèta, èta, thèta, iota, kappa, lambda, mu, nu, xi, omikron, pi, rho, sigma, tau, ypsilon, phi, shi, psi, omega.

    En dan ook nog.

    Digamma, stigma, heta, san, sho, qoppa, sampi.

    Ik zweer het ik heb niet gegoogled (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 20:48 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Jeez, ga iemand anders z'n lolletje verpesten ofzo?

    Doe even normaal tegen lotte ofzo, want ik snap de lol er ook niet aan, eigenlijk hebben jullie lol om 'nerds' belachelijk maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn sokken zijn witter dan wit (cool)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Papercut schreef:
    (...)
    Doe even normaal tegen lotte ofzo, want ik snap de lol er ook niet aan, eigenlijk hebben jullie lol om 'nerds' belachelijk maken.

    Ik doe normaal, maar als iemand gaat zeiken over brillen en sterkte, terwijl ik vanaf m'n tweede jaar t/m voor kort met een sterkte van -10 op m'n rechteroog heb gelopen denk ik van STFU, laat ons gewoon even een lolletje hebben ofzo. =.=

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 20:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    TheReaper schreef:
    (...)

    Ik ook kijk maar.

    Alfa, bèta, gamma, delta, epsilon, zèta, èta, thèta, iota, kappa, lambda, mu, nu, xi, omikron, pi, rho, sigma, tau, ypsilon, phi, shi, psi, omega.

    En dan ook nog.

    Digamma, stigma, heta, san, sho, qoppa, sampi.



    JA goedso man
    en op het einde

    Papercut schreef:
    (...)
    Doe even normaal tegen lotte ofzo, want ik snap de lol er ook niet aan, eigenlijk hebben jullie lol om 'nerds' belachelijk maken.


    Ik snap niet hoe wij hier mensen mee beledigen?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik snap niet hoe wij hier mensen mee beledigen?


    idd


    --

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik doe normaal, maar als iemand gaat zeiken over brillen en sterkte, terwijl ik vanaf m'n tweede jaar t/m voor kort met een sterkte van -10 op m'n rechteroog heb gelopen denk ik van STFU, laat ons gewoon even een lolletje hebben ofzo. =.=

    Ja hallo, het spijt me wel hoor, maar je weet niet hoe het bij Lotte ligt echt hoor ik meen het. Ik vind het gewoon belachelijk dat jullie het zo leuk vinden om nerds belahcelijk te maken. Zo leuk is het niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan hallo zeggen in 7 verschillende talen ;D

    Olla, Bonjour, Gutentag, Hallo, Hello, Nihou, Konichiwa

    [me spelling klopt alleen niet zow]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you