• hebben jullie ook last van het hoge water ik wel op me werk komt het iets te dichtbij voor comfort naar mijn zin en ook waar ik woon stata het hoog de dommel staat belachelijk hoog
    in het begin was ik niet bang maar nu wel ben bang dat ik weg moet en dat het heel dichtbij komt


    :S:S:S:S:(:(:(

    gr Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    LALALALALA schreef:
    Wow, gebruik alsjeblieft een keer leestekens in je topic. Ik ben altijd een half uur bezig met uitzoeken wat er staat.

    Maar nee, wij fantastische randstadsmensen hebben nooit last van het water.(krul)

    mazzelaar:)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Het regent, maar geen wateroverlast :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De beek bij ons huis dichtbij staat ook onwijs hoog, hopelijk gaat het niet over het bruggetje wat eroverheen gaat..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    De beek bij ons huis dichtbij staat ook onwijs hoog, hopelijk gaat het niet over het bruggetje wat eroverheen gaat..

    ik hoop het ook voor je :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    De Dommel? waar woon je? ik woon ook vlak bij de Dommel, maar heb z'n waterstand niet gezien.

    Die van de Maas wel :O


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    De Dommel? waar woon je? ik woon ook vlak bij de Dommel, maar heb z'n waterstand niet gezien.

    Die van de Maas wel :O


    in denbosch


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik heb nergens last van ik woon in Drenthe en daar heb je heel weinig last van het water..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Pfwhahahaa, ik dacht toen ik de titel van dit topic zag de je van die te korte broeken bedoelde
    Grappeg (nerd)

    Nee, geen last van, Friesland (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Meerminman schreef:
    Pfwhahahaa, ik dacht toen ik de titel van dit topic zag de je van die te korte broeken bedoelde
    Grappeg (nerd)

    Nee, geen last van, Friesland (:


    nee joh de rivieren die hoog staan hahahah xD


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    hahah!
    ik dacht eigenlijk dat j van die broeken bedoelde!
    ghehe!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 23:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    Coyote schreef:
    Nergens last van.


    your eyes are like stars in the night.