• Is er dan een Jongen die JustinB. Niet haat ? Ik bedoel alle jongens zijn jaloers op hem volgnes mij. Ze haten hem maar kopieren zijn stijl.

    Dit is gewoon mijn mening. Geen hater Geen Lover

    Dat lijkt zo omdat het je nu allemaal opvalt én echt niet alle jongens kopieren zijn stijl,vele hadden dat daarvoor al en jaloers zijn ze daarom niet, waarom zouden ze jaloers zijn op iemand zoals hem? Daar bedoel ik niets mee,maar ik denk niet dat jongens echt jaloers zijn op hem omdat hij beroemd is en enkele duizenden meisjes hem mooi vinden?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 19:16 ]

    Ik ken er een jongen die zijn stijl kopieert. Hij vindt veel nummers van JDB leuk en hij is erg aardig (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    xjustAgirlx schreef:
    haha mijn broertje is echt zo'n jongen en ik kan er echtniet tegen xD
    nouja het is niet dat hij constant loopt te schelden op justin bieber maar zogauw ik zeg dat hij erop lijkt dan vind ie het niet leuk ^^


    haha, het lijkt mijn broertje wel!


    Even a white rose has a black shadow.

    Zou best kunnen. Maar sommig hebben van nature ook al dat soort haar, ;P

    Herolicious schreef:
    (...)
    Dat hadden ze al zeker wel langer, want ik ken allemaal mensen die hadden dat ook vóor JB.

    OT: boeit me niet, als hun Justin niet mogen, zal mij een worst zijn.

    Extreme schreef:
    Of Justin Bieber aapt hun na? ;D
    Okay vast niet.


    They fell in love, didn't they?

    Ofwel is Justin Bieber gewoon dé typische jongen, qua stijl bedoel ik dan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Al mijn jongens vrienden haten Justin Bieber ook.
    Geloof me, ze zijn niet jaloers op hem. Ze vinden hem alleen een travestiet(krul)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 22:11 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Puzzle schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens!


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Bij mij lopen ook alleen maar Bieber look a likes dat is soms een beetje eng

    En ja ELKE jongen bij mij op school haat hem

    Bij mij op school heb je in de onderbouw heel veel look-a-likes, maar kom je in de bovenbouw dan is Bieber een belediging.
    Laat zei een meisje uit mijn klas tegen een jongen dat hij zijn haar maar als Bieber moest knippen,hij was meteen helemaal beledigd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    YouAMD schreef:
    >Is er dan een Jongen die JustinB. Niet haat ?
    Ja, ik haat hem persoonlijk.

    >Ik bedoel alle jongens zijn jaloers op hem volgnes mij.
    Nee, ik ben niet jaloers, lijkt mij maar niks, beroemdheid.

    >Ze haten hem maar kopieren zijn stijl.
    Nee, waarom zou ik zijn stijl kopiëren? Ik heb mijn eigen stijl, die is uniek en blijft uniek.


    Ken je hem persoonlijk xD

    Kopieert iemand JB? Dat is me nog niet opgevallen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Echt hè. Allemaal jongetjes uit groep 8, eerste en tweede hebben dat kapsel. Ik noem ze meestal bieberpersoontjes.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Atmosphere schreef:
    Wat? Alle jongens doen JB heus niet na hoor. :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.