• ja,ik ben verliefd. hij heeft mooi lang krullend haar. is 17 jaar oud en is muzikant alleen is die liefde wederzijds. hij doet namelijk heel raar. eerst kust hij mij. en dan gaat meneer weer met andere meisjes flirten. en toch zegt hij elke keer weer waneer hij bij mij in bed ligt (als we aan het chillen zijn) dat hij van mij houd. ik weet niet meer wat ik moet geloven.

    raplove schreef:
    (...)

    wat moet ik dadelijk zeggen dan als hij thuiskomt?


    Vertel hem wat je voelt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vertel hem wat je voelt.


    maar wat als hij boos word. ik kan hem toch niet buiten zetten.

    raplove schreef:
    (...)

    maar wat als hij boos word. ik kan hem toch niet buiten zetten.


    Misschien moet je het over de telefoon doen. Het klinkt laf, veel mensen vinden dat ook, maar soms zit er niets anders op. Als jij denkt dat je anders niet van hem afkomt, of dat je het anders niet kan, moet het zo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Niet in geloven, niet in trappen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien moet je het over de telefoon doen. Het klinkt laf, veel mensen vinden dat ook, maar soms zit er niets anders op. Als jij denkt dat je anders niet van hem afkomt, of dat je het anders niet kan, moet het zo.


    ik ken hem. dam komt hij na mijn huis. en breekt de hel los. ik hou van hem. maar dat vreemdgaan.

    raplove schreef:
    (...)

    ik ken hem. dam komt hij na mijn huis. en breekt de hel los. ik hou van hem. maar dat vreemdgaan.


    Dat is niet iets dat zal verbeteren. Hij zal altijd meer dan 1 meisje willen hebben. Maak jezelf niet kapot. Als hij komt, laat hem niet binnen. Als hij probeerd iets te doen, bel de politie.


    Your make-up is terrible

    raplove schreef:
    (...)

    wat moet ik dadelijk zeggen dan als hij thuiskomt?


    Er gewoon voorzichtig over beginnen, vertellen dat je het niet leuk vindt dat hij steeds met andere meisjes flirt enzo. En als hij begint te protesteren, zeg dan gewoon dat je besluit vast staat.
    Zo zou ik het doen, maar je moet het zelf weten!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik begrijp juilie. maar hij heeft al zoveel meegemaakt. en als hij vannacht niet bij mij kan slapen dan gaat hij domme dingen doen.

    raplove schreef:
    ik begrijp juilie. maar hij heeft al zoveel meegemaakt. en als hij vannacht niet bij mij kan slapen dan gaat hij domme dingen doen.


    het is zijn eigen, domme schuld. Geen medelijden hebben! Hij heeft genoeg meisjes bij wie hij kan slapen.


    Your make-up is terrible

    raplove schreef:
    ik begrijp juilie. maar hij heeft al zoveel meegemaakt. en als hij vannacht niet bij mij kan slapen dan gaat hij domme dingen doen.


    Mag ik vragen hoe oud jij bent?
    Want je bent duidelijk nog niet toe aan dit soort dingen, en ik begrijp het ook wel hoor.
    Maar deze jongen gaat jou niet gelukkig maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    heb het idee dat de liefde niet wederzijds is..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Doe tog maar niet...


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    Doe tog maar niet...


    jij bent een jongen dus jij moet het begrijpen. zou jij je meisje zo behandelen?

    raplove schreef:
    (...)

    jij bent een jongen dus jij moet het begrijpen. zou jij je meisje zo behandelen?


    Niet iedere jongen is hetzelfde.
    Als ik jou was zou ik het echt uitmaken want deze jongen is overduidelijk niet goed voor je.
    Nogmaals vraag hoe oud je bent, gewoon uit nieuwsgierigheid.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Niet iedere jongen is hetzelfde.
    Als ik jou was zou ik het echt uitmaken want deze jongen is overduidelijk niet goed voor je.
    Nogmaals vraag hoe oud je bent, gewoon uit nieuwsgierigheid.


    14 en een half.