• ik ben steeds verliefd op meiden die ik niet eens ken en waarscheinlijk maar 1 keer in mn leven zie ik zeg dan niks ik staar dan alleen maar naar haar. en ik val op dikke meiden en dan staar ik soms naar haar buik en dan ziet ze dat en dan voel ik me een idioot. dus ik heb keer op keer op keer op keer liefgesverdried omdat ik nog te jong voor ze ben en ik niet zomaar met ze kan praten en dat ik niet met ze kan.....zoenen.
    en ik vind dit het domst van alles ik denk altijd: ik wil haar buik aanraken. en ik vind het al zwaar om het te verbergen. mijn leven is moeilijk totdat ik een relatie heb met een dikke vrouw.(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:52 ]


    atomic elbow drop rules

    -out-


    Alleen maar tranen van geluk

    Hestia schreef:
    je bent 12 o.O maak je niet zoo druk zeg. wacht gewoon tot je ouder bent

    btw : is je profiel foto nou een man verkleed als een vrouw o.O
    nee dat is kathy ireland


    atomic elbow drop rules

    Hestia schreef:
    je bent 12 o.O maak je niet zoo druk zeg. wacht gewoon tot je ouder bent

    btw : is je profiel foto nou een man verkleed als een vrouw o.O


    geen idee wat het is,
    een zwangere man?


    Me so good.

    Brianiskast schreef:
    (...)nee dat is kathy ireland

    ik vindt haar op een zwangere man lijken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HAHAHAHAHAHAAHA jij hebt mijn hele dag goed gemaakt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hestia schreef:
    (...)
    ik vindt haar op een zwangere man lijken :Y)
    oh maar het is een vrouw


    atomic elbow drop rules

    Brianiskast schreef:
    (...)nee dat is kathy ireland

    btw het plaatje is niet echt. ten 1e: ze is veel en veel dunner. ten 2de: het is bewerkt je ziet 2 gezichten als je het plaatje op google ziet.
    btw volgens mij is het gewoon een man(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Brianiskast schreef:
    (...)oh maar het is een vrouw

    O:
    ik d8 al (:


    Me so good.

    Hestia schreef:
    (...)
    btw het plaatje is niet echt. ten 1e: ze is veel en veel dunner. ten 2de: het is bewerkt je ziet 2 gezichten als je het plaatje op google ziet.
    btw volgens mij is het gewoon een man(cat)

    ik geef je groot gelijk:Y)


    Me so good.

    relax, je bent pas 12 man. Dat komt nog wel,je moet je net zo opfokken.
    Ik ben 16,ben nog nooit verliefd geweest en heb dus ook nog nooit gezoend. Dus je bent niet laat of zo. Maar je bent gek als je denk dat je pas gelukkig bent als je een relatie heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hestia schreef:
    (...)
    btw het plaatje is niet echt. ten 1e: ze is veel en veel dunner. ten 2de: het is bewerkt je ziet 2 gezichten als je het plaatje op google ziet.
    btw volgens mij is het gewoon een man(cat)
    joh dat was in 2008 en 2 dat is een before after foto en 3 het is kathy ireland die dik is gworden door de jaren heen en nogmaals het was in 2008


    atomic elbow drop rules

    Brianiskast schreef:
    (...) joh dat was in 2008 en 2 dat is een before after foto en 3 het is kathy ireland die dik is gworden door de jaren heen en nogmaals het was in 2008

    maar je profiel foto is niet echt(cat) hij heeft 2 gezichten beetje eng


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    maar je profiel foto is niet echt(cat) hij heeft 2 gezichten beetje eng
    hhhhhhhh okee ik geef het op met jouw valt gewoon niet te praten:(


    atomic elbow drop rules

    Oké laat ik eens even zelf wat typen:
    Dude, ik ben nu ook 12, maar dan ben ik een wijf x'd Ze;f zit ik nog lekker te klungelen enzo als het gaat om liefde. Vele malen dénk je verliefd te zijn, maar dat komt omdat je nog niet weet wát liefde precies inhoud. Je leest er over, en ziet het op tv en in games etc. Maar het is niet hetzelfde als real. Je kan nog alle kanten op! Misschien vind jij dikkere vrouwen meisjes, gewoon interresant. Maak je niet zo druk! Liefde is in deze tijd van je leven moeilijk te vinden. Als je ouder bent, denk ik dat je beter weet wát je zoekt, en wat liefde écht inhoud.

    Natuurlijk is het niet erg om wat te expirimenteren met verschillende meisjes in mijn geval jongens dus :9~ en te kijken wat voor type wel bij je past. Échte liefde komt nog wel, ik denk als je ouder word. Maar dat ligt voor iedereen anders.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 19:04 ]

    Dat noemt men niet verliefd. Dat noemt men 'je aangetrokken voelen tot' :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.