• Mijn laptop is kapot en kan niet meer gemaakt worden, een nieuwe krijg ik niet. Dus zal ik deze vakantie een vakantiejob moeten nemen vooralleer ik een nieuwe kan betalen..
    Argh, mijn laptop was nog niet eens 4 jaar oud.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Maquined schreef:
    (...)
    Ik weet niet echt iets van computers :c Maar de meneer van de winkel zei dat medion snel kapot gaat (door oververhit te raken) en dat samsung daardoor beter is.

    Hmm.. dat zuigt best wel, daarom wil ik het liefst een PC met een Intel processor, die scheidt ermee uit als ie oververhit dreigt te raken. Heb ik me horen zeggen althans.
    Ik weet niet of je er nog een nieuwe videokaart op kan zetten, die dingen kosten misschien zo'n 100 euri. Maarja, water kan die verbindingen op het moederbord wel flink naar de klote helpen. Ik had hetzelfde met mijn Mac (goed voor zo'n duizend euro) die na twee weken naar de tering is geholpen door sinasappelsap. Nu gaan ze proberen 'm te fixen, maar heb er een hard hoofd in. Het is namelijk vol op 't toetsenbord gekomen. En dan nog hopen dat de schijf niet kaduuk is mag ik straks de Mastercollectie er weer op gaan laten zetten, en Adobe's a bitch! Ik mag in jouw geval hopen dat 't niet het geval is.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sterkte.. ik weet hoe moeilijk het is.. ik kwam van vakantie kwam ik terug.. deed mijn pc het niet meer.. gelukkig kreeg ik nieuwe


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Ow, dat is echt stom. Neem een krantenwijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sesamestreet schreef:
    Dat is irritant. Veel succes met werken! ;D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.