• Oke hier zijn de rollen die ik nodig heb voor mijn JB story:

    Ex vriendinnetje van JB
    Vriend/vriendin van JB
    Vriend/vriendin van hoofdpersoon
    Ex vriendje van hoofdpersoon
    Bitch van de school
    Justin Bieber`s jeugd
    Vijand van JB

    Het verhaal is begonnen. :D
    KLIK HIER!!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:58 ]

    vriendin van jb


    By grace through faith...

    Rol: vriendin van JB
    Naam: Vanessa Elena Tyson.
    Uiterlijk+foto: Vanessa heeft lang, bruin en krullend haar. Ze heeft bruine ogen en niet zulke dikke lippen. Ze houd ervan om mascara op te doen, want dat zogt voor dikke wimpers en daardoor komen haar ogen mooier uit.
    Innerlijk: Samantha is een heel rustig iemand dat straalt ze uit. Ze houd er niet van om snel in de stress te schieten en weet zelf kalm te blijven in situaties waarin andere mensen stressen. Ze is kort samengevat een rustig persoon, maar ook grappig. Ze weet heel veel mensen aan het lachen te maken. Je zou niet denken dat als je haar ziet dat ze goede grappen kan maken en ook gemeen kan zijn, want ze houd zich zoveel mogelijk in. Als iemand een grap maakt weet ze diegene goed terug te pakken zonder dat hij of zij haar ervan zal verdenken. Ze zou heel goed door kunnen gaan als actrice. Een nadeel vind ze aan zichzelf dat ze niet lang boos kan blijven.
    Hobby`s: lezen, rondhangen met haar beste vriendin en zingen als ze alleen is.
    Extra: Ze is niet zo een extreme fan van Justin Bieber, maar vind zijn muziek wel leuk.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 15:18 ]

    Ex vriendinnetje JB.
    Naam: Marlies Katelynn Paige.
    Uiterlijk+foto: klik
    Innerlijk: Marlies is een vriendelijk rustig persoon, die ruzie vermijd. Hoewel, als ze boos word kun je het best bij haar uit de buurt blijven. Ze kan namelijk nogal rake klappen uitdelen. Ze houdt va haar vrienden, maar geeft toe niet altijd helemaal eerlijk tegen ze te zijn. De enigste die ze echt vertrouwd, is namelijk, haarzelf.
    Hobby`s: Muziek luisteren, Lezen, Uitgaan met vrienden.
    Extra: lalala.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 15:29 ]

    bitch van de school
    naam lara dobberman
    uiterlijk blonde lange krullen blauwe ogen heel veel make up
    innerlijk : een beetje een rijkeluis kindje die alles krijgt wat ze wil en wat ze maar vraagt die echt heel erg arrogant is en egoistisch verder houdt ze heel veel van shoppen en zou ze een moord doen om het vriendinnetje te zijn van jb
    extra is helemaal weg van jb en doet alles wat hij ook doet


    MissCookie loves you all

    ps foto kan ik niet vinden


    MissCookie loves you all

    Rol: Ex vriendinnetje van JB (misschien ook meteen Vijand van JB?)
    Naam: Samantha Elena Williams.
    Uiterlijk+foto: Samantha heeft lang stijl blond haar. Ze krult hier en daar een beetje, maar dat weet ze te voorkomen door het te stijlen. Ze heeft groene ogen en door haar dikke wimpers komen die goed uit. Ze heeft een slank figuur en ze is trots op haar benen. Ze draagt het liefst leuke jurkjes met sandalen (met kleine hakjes) eronder.#Foto2
    Innerlijk: Samantha houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Haar langste relatie was 9 maanden, met Justin Bieber. Het is uitgegaan omdat ze vreemd ging met iemand waar hij mee samen moest werken. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden. Ze is geknipt als model en doet soms fotoshoots.
    Hobby`s: Feesten, jongens spotten, shoppen en voor de camera poseren.
    Extra: Ze is stiekem jaloers op het meisje dat met Justin krijgt. Ze wilt hem altijd nog voor zichzelf.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:05 ]

    Kan je even melden als ik de rol heb of het verhaal begint (:

    ja hoorr

    Naam: Melissa :D
    Uiterlijk+foto: Blond haar,blauwe ogen, http://sandy232.hyves.nl/fotos/1143989359/0/14US/
    Innerlijk: ik ben heel rustig behalve als ik energy of die shit op heb want dan word ik heel hyper en melig ;P ik doe het liefst alles met mijn vriendinnen ben niet altijd even aardig maar meestal wel kan dus best gemeen zijn als ik wil ;P ik ben een feestbeest!
    Hobby`s:Dansen,Zingen,Acteren,Naar JDB luisteren en kijken (baby)
    Extra: ik zou het heel leuk vinden als ik de vijan zou mogen zijn van JDB maar in het echt haat ik hem niet maar ik zou het dus wel grappig vinden om die rol te hebben en anders wil ik wel de Biatch van de school zijn ;P

    Xxx-Jes Belieber (flower)

    (flower)


    Believe.

    Rol: Vriendin van hoofdpersoon
    Naam: Jamie Carlie Tyler.
    Uiterlijk+foto: Jamie heeft blond lang haar en groene ogen. Ze heeft niet zo een grote neus, maar hij is ook niet klein. Ze heeft altijd wel lipgloss en mascara op. Ze houd van jurkjes of een tuniek met een legging en laarzen eronder. Mensen zijn snel jaloers op haar figuur en rondingen, inclusief haar zus.
    Innerlijk: Jamie is heel nieuwsgierig. Ze wilt alles weten wat er om haar heen gebeurd en bemoeit zich ook best wel veel met de zaken van andere mensen. Ze is heel aardig, maar kan ook heel onaardig worden als ze niet haar zin krijgt. Ze vertrouwt snel mensen, maar als je een ding verkeerd doet dan vertrouwt ze je niet meer.
    Ze is een echte Justin Bieber fan en vind het heel leuk om naar zijn muziek te luisteren. Ze heeft ook best wel veel posters aan haar muur in haar kamer hangen. Ze is eigenlijk nog nooit naar een van zijn concerts geweest, maar heeft er alles voor over om een keer te gaan!
    Mensen zijn snel jaloers op haar, maar ze vind het helemaal niet nodig. Ze vind dat iedereen uniek is en trots moet zijn op zichzelf! Haar vriendinnen vergelijken zich snel met haar en dan kan ze nogal boos worden.
    Hobby`s: naar Justin Bieber kijken, muziek luisteren en lol maken.
    Extra: Ze heeft een 18 jarige zus, Demi.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:05 ]

    Als je er nog meer nodig hebt moet je het maar zeggen (:

    Rol: Bitch van de school nog nodig
    Naam: Chelsea Katie Malone
    Uiterlijk+foto: Chelsea heeft lichtbruin haar en ze maakt er meestal krullen in. Het valt langs haar schouders naar beneden. Ze heeft blauwe ogen die je ijskoud aan kunnen kijken. Ze heeft meestal mascara, lipgloss, eyeliner en een beetje oogschaduw op. Ze houd ervan om zich te kleden naar wat er in de mode is en ziet er dus altijd modieus uit. Ze heeft een geweldig figuur en mooie rondingen en houdt er dan natuurlijk ook van om ze te showen.
    Innerlijk: Chelsea is een heel gemeen persoon. Ze is echt de bitch van de hele school. Als zij door de gangen loopt gaat iedereen spontaan aan de kant, omdat ze bang zijn dat ze wat bij ze zal doen. Ze kan je leven echt verpesten als ze dat wilt. Als je haar eenmaal boos hebt gemaakt kan je je beter verstoppen, want ze zet zo de school tegen je op. Ze heeft een beste vriendin die altijd achter haar aanloopt en bevelen opvolgt van Chelsea. Je kan gerust zeggen dat Chelsea harteloos is. Haar ouders zijn rijk en ze kan dan ook krijgen wat ze wilt. Chelsea maakt daar natuurlijk 100% gebruik van en komt dan ook snel over als een verwaand nest.
    Hobby`s: Feesten, jongens "gebruiken", mensen irriteren, mensen belachelijk maken.
    Extra: Chelsea heeft heel veel vriendjes gehad en is er klaar voor om nog een paar jongens te verslinden. Ze is wel een beetje jaloers op Jamie Carlie Tyler's figuur en op Vanessa als ze met Biebs krijgt.

    Nog meer nodig? x)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:06 ]

    Justin Bieber`s jeugd vriendin
    Naam: Jellyne McKane
    Uiterlijk+foto: bruin haar, blauwe ogen, zuivere huid, apparte style. klik
    Innerlijk: Jellyne is een betrouwbaar persoon, ze is onwijs lief, en je zou geen andere goede vriendin kunnen wensen, ze kan ook heel eigenwijs zijn en als je een grote bek tegen der hebt heeft ze altijd wel een woordje voor je klaar.
    Hobby`s: piano spelen, chillen, dansen, zingen, sms'en, twitter, msn en muziek luisteren.
    Extra: Jellyne is een ster in piano spelen.


    Life is a beautiful struggle

    bitch van de school
    naam:Jessica Landwood
    innerlijk:Ze krijgt alles wat ze wilt is echt een verwend nest.
    als ze iets niet naar haar zin krijgt word ze boos en gaat ze bij d'r vader
    zeuren.Vaak koopt haar vader dan de mensen of spullen om voor een paar miljoenen.Iedereen is bang voor d'r op school.Ze is echt zo'n tutje,als ze haar nagels breekt roept ze één van haar vriendinnen en die komt met een tas,waar allemaal nagel spullen inzitten.
    Hobby's:Mensen treiteren,kleineren.Belachelijk maken,wat ze aan hebben enz.
    Slijmen bij d'r vader xD
    Extra:Ze is altijd geliefd bij de leraren.Dat is niet zo raar want haar vader koopt ze altijd om ;p

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 9:54 ]


    live like there's no tomorrow

    Rol: Vijand van JB.
    Naam: Melissa
    Uiterlijk+foto: Melissa heeft donkerbruin haar en bruine ogen. Ze heeft een hele mooie glimlach en geen grote maar ook geen kleine neus.
    Innerlijk: Ze is vaak verlegen en haat JB! Als ze JB hoort word ze helemaal kwaad en woedend!! Ze heeft vaak woedeaanvallen als ze JB hoort.
    Hobby`s: Feesten,winkelen en sporten
    Extra: Ze had wel ooit een keer met JB...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 16:59 ]