• Ja, weet je wat pas laf is?
    Mensen dingen gaan sturen en ze dan blokkeren zodat jij hun niets terug kunt sturen, waarschijnlijk omdat ze bang zijn om gedist te worden. Niet omdat ze niet op ruzie uit zijn, want dan zou je zo'n berichtje niet sturen.

    Dat moest er even uit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jovi schreef:
    (...)
    No indeed. Maar je mening geven zoals je die wel in het echt zou doen, moet wel mogen. Vind ik.


    Jup, maar niet zodat het op schelden oid. uitloopt :'] Voorál niet, als je dat in het echt dus niet zou doen.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jup, maar niet zodat het op schelden oid. uitloopt :'] Voorál niet, als je dat in het echt dus niet zou doen.

    Internet is een vaag iets. Maar sommige mensen nemen het veeeelste serieus. En dat vind ik echt erg. :Y)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Internet is een vaag iets. Maar sommige mensen nemen het veeeelste serieus. En dat vind ik echt erg. :Y)


    x'3 Vaag indeed, maar het kan ook heel serieus worden.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    x'3 Vaag indeed, maar het kan ook heel serieus worden.

    Tsja, ik vind dit topic gewoon een beetjte flauw, en dit duid echt op 'internet te serieus nemen'.


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Tsja, ik vind dit topic gewoon een beetjte flauw, en dit duid echt op 'internet te serieus nemen'.


    Ja :'3 maarja, zonder internet zouden heel veel dingen lastiger zijn.
    Anyway mijn statement: Als je echt ruzie maakt op het internet, doe dat niet als je gewoon niks te zeggen hebt in real life ofzo :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja :'3 maarja, zonder internet zouden heel veel dingen lastiger zijn.
    Anyway mijn statement: Als je echt ruzie maakt op het internet, doe dat niet als je gewoon niks te zeggen hebt in real life ofzo :'D

    Exactly! :'D Het erge is juist vaak dat heel veel van die mensen dus wél zo zijn..


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Exactly! :'D Het erge is juist vaak dat heel veel van die mensen dus wél zo zijn..
    *kucht subtiel*


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    (...)*kucht subtiel*

    Bedoel je daar iets naar mij toe mee te zeggen? Want dan is denk ik het enigste passende antwoord:
    Je kent me niet.
    edit: en jij blijft het ook maar steeds opzoeken, of niet dan? -_-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:57 ]


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Bedoel je daar iets naar mij toe mee te zeggen? Want dan is denk ik het enigste passende antwoord:
    Je kent me niet.
    edit: en jij blijft het ook maar steeds opzoeken, of niet dan? -_-

    Het is dat ik het niet in jouw gastenboek kan plaatsen :'D
    Maar oké, ik stop al :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jovi schreef:
    (...)
    Exactly! :'D Het erge is juist vaak dat heel veel van die mensen dus wél zo zijn..


    Jup.
    Je hebt bijvoorbeeld mensen die me niet kennen en me 'Gefaalt in het leven.' durven te noemen.
    Just sayin'

    Dit topic is net msn voor 3 personen, laten we even rust houden. :]De meningen zijn gegeven, en een slotje lijkt me slimmer op dit moment, Slotje.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.