• Ja, weet je wat pas laf is?
    Mensen dingen gaan sturen en ze dan blokkeren zodat jij hun niets terug kunt sturen, waarschijnlijk omdat ze bang zijn om gedist te worden. Niet omdat ze niet op ruzie uit zijn, want dan zou je zo'n berichtje niet sturen.

    Dat moest er even uit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind het ook altijd grappig als mensen een privé ruzie in een topic gaan gooien :'D
    Maar, ja. Het is inderdaad laf als je besluit om iemand even een pb'tje te gaan sturen en vervolgens te blokkeren :'D
    Het is nog laffer om te zeggen 'Ik reageer niet meer op jou' en vervolgens wel te reageren. Maar dat is ook altijd grappig om uit te lokken. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het ook altijd grappig als mensen een privé ruzie in een topic gaan gooien :'D
    Maar, ja. Het is inderdaad laf als je besluit om iemand even een pb'tje te gaan sturen en vervolgens te blokkeren :'D
    Het is nog laffer om te zeggen 'Ik reageer niet meer op jou' en vervolgens wel te reageren. Maar dat is ook altijd grappig om uit te lokken. :'D
    haha ja dat uitlokken is altijd leuk :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    (...)haha ja dat uitlokken is altijd leuk :')

    Idd ;)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Idd ;)
    Ga je vooral niet stoer voelen met je knipoogjes he :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    (...)Ga je vooral niet stoer voelen met je knipoogjes he :')

    Haha doe ik ook ;)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Haha doe ik ook ;)
    Ja maar ik zeg dat je dat juist niet moet doen, vat je 'm? :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    (...) Ja maar ik zeg dat je dat juist niet moet doen, vat je 'm? :')

    Neeee dat snappen voetbalfans niet :'O !


    ars moriendi

    Oké dit moet echt grappig zijn voor andere mensen _O_

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:38 ]


    ars moriendi

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het ook altijd grappig als mensen een privé ruzie in een topic gaan gooien :'D


    Iemand in gedachten? (':
    Ik vind het zielig als mensen vinden dat ze vét hardcore zijn omdat ze een grote bek op het internet hebben.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Iemand in gedachten? (':
    Ik vind het zielig als mensen vinden dat ze vét hardcore zijn omdat ze een grote bek op het internet hebben.

    Tsja, die heb je nou eenmaal. Mensen die zich hier wél thuisvoelen ipv reallife. =]


    ars moriendi

    Rickjuh schreef:
    Op zulke mensen moet je gewoon niet reageren, en lekker laten :]


    Hope goes lost but never dies.

    Jovi schreef:
    (...)
    Tsja, die heb je nou eenmaal. Mensen die zich hier wél thuisvoelen ipv reallife. =]


    Ik heb het over mensen die op msn en dergelijke een grote bek hebben, en als het eropaankomt niks meer durven :'] Dat heeft niks met thuis-voelen te maken, tenzij je thuis vaak en graag ruzie maakt.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik heb het over mensen die op msn en dergelijke een grote bek hebben, en als het eropaankomt niks meer durven :'] Dat heeft niks met thuis-voelen te maken, tenzij je thuis vaak en graag ruzie maakt.

    Njaa, ik bedoel ermee dat ze hier dan wél durven een grote bek te hebben, maar in het echte leven niet.

    ..

    wat jij zegt dus. :']


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Njaa, ik bedoel ermee dat ze hier dan wél durven een grote bek te hebben, maar in het echte leven niet.

    ..

    wat jij zegt dus. :']


    :'D haha, ja dat bedoelde ik ook, een te grote bek is nooit goed. (aa)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    :'D haha, ja dat bedoelde ik ook, een te grote bek is nooit goed. (aa)

    No indeed. Maar je mening geven zoals je die wel in het echt zou doen, moet wel mogen. Vind ik.


    ars moriendi