• Ik ben met een jongen waarvan ik niet houw. Wat moet ik doen? Ik was voor me ex wel op hem maar nu niet want ik moet nog vaak aan me ex denken...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het uitmaken? ;x
    Ik heb ooit in een relatie gezeten waarin ik ook niet van die jongen hield. Heb hem en mijzelf er alleen maar pijn mee gedaan...


    I am an idiot, I move.

    Het sowieso uitmaken met je vriend, want nu hou je hem aan het lijntje.
    Probeer te kijken wat je ex nog van je vindt. Misschien komt het nog goed.


    Today will be Girl's Day party with you~

    uitmaken en met je ex praten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zoals Nash zegt, het uitmaken. Wat is het nut van een relatie als je niet van iemand houd? Tis beter voor jezelf als je het uitmaakt denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zeg hem gewoon dat je nog wat tijd nodig hebt. Als hij echt van je houdt dan begrijpt hij dat. Dan kun je eerst nadenken over je gevoelens en daarna zie je wel verder.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Het uitmaken, duh.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Het uitmaken. Meer dan logisch als je niet van diegene houd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Uitmaken. En ik herinner je nog van die andere topics over je ex nu, je gevoelens voor hem zullen slijten. Die jongen was namelijk niet goed voor je!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jabberwocky schreef:
    Zoals Nash zegt, het uitmaken. Wat is het nut van een relatie als je niet van iemand houd? Tis beter voor jezelf als je het uitmaakt denk ik.


    Indd en tis ook zielig voor die jongen met wie je hebt omdat die nu denkt dat je van hem houd. O;

    Qlimax schreef:
    Het uitmaken. Meer dan logisch als je niet van diegene houd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jabberwocky schreef:
    Zoals Nash zegt, het uitmaken. Wat is het nut van een relatie als je niet van iemand houd? Tis beter voor jezelf als je het uitmaakt denk ik.


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.