• Man waar is respect tgnwoordig o_O
    Nu ben ik vandaag toch een paar keer uitlachend aangekeken en 1x liep ik voorbij een klas van m'n jaar en die begonnen fucking hard te lachen toen ik passeerde en dat allemaal omdat ik er anders uitzie. Niet dat ze dat vandaag hebben gezegd maar dat weet ik gewoon. Zo goed als iedereen op mijn school loopt 'normaal' rond, terwijl ik een eigen stijl heb en m'n TH-fan-zijn is ook al een probleem voor velen -,-
    Wat ik vandaag aanhad? *Een hoedje
    *Een hoge kol met zo'n ketting erover ongeveer: check die van Bill
    *een kort rokje met nylons onder
    *hoge laarzen met een hak van 11 cm
    Maar als je het mij vraagt was het dit dat het hem deed -> *Klik*
    mijn hoedje en om eerlijk te zijn ik snap niet wat er verkeerd mee is want I like it very muucccccccccccch(A)
    En de kleine kinders beginnen ook een grote mond op te zetten opeens zegt er 1 tegen mij: 'Lady Gaga!' haha nu ja is wrschnlk als belediging bedoelt maar ik vat het op als een compliment :P
    Zo dat moest ik even kwijt, alvast bedankt aan die die het gelezen hebben want ik heb echt veel op Q gepeist(=gedacht) ze. Hier accepteren jullie me tenminste zoals ik ben, zouden we geen QuizletSchool oprichten?(nerd)
    Want ik raak echt geïrriteerd van mensen die geen respect tonen --' dat ze mij uitlachen is hun probleem maar respect kan ook
    Goed wat ik eigenlijk gewoon wil weten: Wat vinden jullie ervan?
    XxtomfreakskexxX

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:36 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Misschien dat ik soms beetje vreemd kijk als er echt uebr aparte mens langskomen.

    Zoals van die hele dikke mensen met zo'n pyjamabroek, té strak hempje en uggs ofzo xD Of als Barbie langskomt..

    Maar ik ga niet lachen ofzo, das lullig o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nou ja dat snap ik nu niet. Wat is er mis met je kledingstijl? niets toch?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Futuristic schreef:
    Ik vind dat mensen elkaars stijl moeten respecteren, en niet zo moeten lopen zeuren.
    Als je het niet leuk vind, pech, zij hoeven het toch niet te dragen?!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Btq, je kleding is toch vrij normaal?
    Vind ik dan als i k't zo hoor ^o)

    Enkel die laarzen met hak van 11 cm < das veeeeel, haha :P
    Voor de rest vind ik je hoedje ook uber ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wanneer komt de Quizletschool? =D
    Voor mij graag. Ik kan ook echt niet tegen mensen die anderen uitlachen om hun kleding. Bij op school loopt bijvoorbeeld iedereen rond met zo'n Adidas sportvest (niet rot bedoeld, maar ik vind ze lelijk en na-aperij) Een jaar geleden werd er ook vanalles naar me geroepen, maar ik trok me er niet te veel van aan, je merkt vanzelf wel wie je echte vrienden zijn. Nu houd iedereen zijn mond wel, en ze respecteren nu dat ik me kleed zoals ik wil en ze er toch lekker niets aan kunnen veranderen, (of ze zeggen het gewoon niet) Ik zal je één ding zeggen meid: Kleed je zoals je wil, iedereen heeft wel iets waardoor die anders is dan de rest. Je echte vrienden accepteren je wel zoals je bent, de rest maakt toch niet uit?

    bij mij op school doen ze dat nooit, maar dat komt merendeels omdat we vroeger allemaal gepest werden (en met allemaal bedoel ik ook echt allemaal). wij zijn een kunstschool, en het grootste aspect daar is om je creativiteit de vrije loop te laten, en daarom laten ze ons zelf zijn om meer creatieve vrijheid te hebben en uit te drukken. er worden trouwens zware straffen geleverd daarop. maar de zwaarste straffen zijn nog altijd als je iemand uitlacht bv bij zang of drama of voor de beeldende richting als je iemands werk om zeep helpt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    DEREK schreef:
    Ik respecteer een anders zijn kledingstijl, maar ik vind wat je draagt niet mooi klinken en ik denk dat de meeste meisjes zoals ik, dat vinden.


    your eyes are like stars in the night.

    DEREK schreef:
    Ik respecteer een anders zijn kledingstijl, maar ik vind wat je draagt niet mooi klinken en ik denk dat de meeste meisjes zoals ik, dat vinden.

    ik vind het echt belachelijk dat ze je uitlachen. het ziet er toch leuk uit? ik zou het niet aantrekken, maar bij jou staat het wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Uitlachen/pesten mag niet. ik ben er volledig tegen.

    sterkte (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als mensen om zulke kleren moeilijk gaan doen, zijn ze echt narrow-minded. :'D
    Kom bij mij op school, daar word je over het algemeen wel geaccepteerd, behalve door de arrogante kutkinderen met een boerderij en 5 paarden, volgens hun moet je er precies zoals hun uitzien óf ook een rijke pappie en mammie hebben, anders ben je een nobody.
    Maar het is altijd leuk om je te beseffen dat die mensen nooit ergens zullen komen als ze zo kortzichtig blijven. Yay us! (:
    Ohja, je moet gewoon keihard roepen dat ze hun ***bek dicht moeten houden. Als je naar beneden kijkt en snel doorloopt, blijven ze het doen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 18:48 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    je lacht hun toch ook niet uit omdat ze blonde huppelende bimbo's zijn?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wat een leuk hoedje! Ik vind het zo'n bullshit om mensen uit te lachen alleen maar omdat ze er anders uitzien.
    Seeb, you're awesome (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mississippi schreef:
    Ik respecteer hoe mensen eruit zien. Zo'n quizlet school lijkt me trouwens écht een leuk idee, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oeh als je n quizletschool gaat oprichten kom k wel lesgeven als k mn lerarenopleiding af heb xD
    maar serieus die kinderen van tegenwoordig respecteren niks meer. je hoeft er maar een beetje anders uit te zien en ze beginnen al te zeiken.
    trek je er maar niks van aan, waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers dat jij wel jezelf bent en zij zich verstoppen achter het "normale" gedoe omdat ze bang zijn om uitgelachen te worden :P
    mij lijkt je kledingstijl echt wel cool en ik vind t echt awesome dat je gwoon aantrekt wat je zelf leuk vind ^^ dat durfde ik de eerste 4 jaar op de middelbare namelijk niet :$
    ok ik ga nu ophouden mt typen :P altijd lekker jezelf blijven he ^^


    human by birth, Wolf at heart ^^