Man waar is respect tgnwoordig o_O
Nu ben ik vandaag toch een paar keer uitlachend aangekeken en 1x liep ik voorbij een klas van m'n jaar en die begonnen fucking hard te lachen toen ik passeerde en dat allemaal omdat ik er anders uitzie. Niet dat ze dat vandaag hebben gezegd maar dat weet ik gewoon. Zo goed als iedereen op mijn school loopt 'normaal' rond, terwijl ik een eigen stijl heb en m'n TH-fan-zijn is ook al een probleem voor velen -,-
Wat ik vandaag aanhad? *Een hoedje
*Een hoge kol met zo'n ketting erover ongeveer: check die van Bill
*een kort rokje met nylons onder
*hoge laarzen met een hak van 11 cm
Maar als je het mij vraagt was het dit dat het hem deed -> *Klik*
mijn hoedje en om eerlijk te zijn ik snap niet wat er verkeerd mee is want I like it very muucccccccccccch(A)
En de kleine kinders beginnen ook een grote mond op te zetten opeens zegt er 1 tegen mij: 'Lady Gaga!' haha nu ja is wrschnlk als belediging bedoelt maar ik vat het op als een compliment
Zo dat moest ik even kwijt, alvast bedankt aan die die het gelezen hebben want ik heb echt veel op Q gepeist(=gedacht) ze. Hier accepteren jullie me tenminste zoals ik ben, zouden we geen QuizletSchool oprichten?
Want ik raak echt geïrriteerd van mensen die geen respect tonen --' dat ze mij uitlachen is hun probleem maar respect kan ook
Goed wat ik eigenlijk gewoon wil weten: Wat vinden jullie ervan?
XxtomfreakskexxX
[ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:36 ]
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....