• >ik weet niet welk topic dus lifestyle of school

    Ik heb een nieuwe schooltas gekocht. Mijn oude was dus helemaal vies omdat mijn broodtrommel los was geschoten in de tas. Nu heb ik Deze en ik vind hem echt vet mooi.

    om nuttig te houden: Kopen jullie wel eens een nieuwe tas voor school?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:46 ]

    ik heb een paar 'gewone' tassen waar ik soms mijn boeken in prop en soms gebruik ik mijn nike rugzakje maar meestal mijn converse tas

    en ik heb eigenlijk ieder jaar wel een nieuwe schooltas omdat bij mij altijd de ritsen kapot schieten en de hengels kapot gaan enzo.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik doe ongeveer 1 jaar met mijn schooltassen en dan koop ik weer een nieuwe. :$:$


    Even a white rose has a black shadow.

    nou ik ben blij dat ik mijn lelijke kipling tas kwijt ben want in de zomer in spanje had ik een nieuwe maar die ging de hele tijd kapot maar die is dus nu definitief gemaaakt ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    1988 schreef:
    Nee, ik doe al 5 jaar met dezelfde.

    Ik 4 jaar (:


    effort never betrays you

    1988 schreef:
    Nee, ik doe al 5 jaar met dezelfde.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb aan het begin van 4havo een nieuwe gehaald, die ouwe ergerde ik me dood aan. Maar ja, doe er nog steeds wel mee ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg volgend jaar een nieuwe.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In mijn tas was mn drinken gelekt. ><"
    En toen had mijn moeder een lelijke tas gekocht voor me. =']
    En nu loop ik dus met een heel klein tasje omdat ik die lelijke tas kwijt ben. (A)

    Ik loop al 3 jaar met dezelfde ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik koop elk jaar een nieuwe en soms 2 keer per jaar ... Ik koop altijd een invito tas like this one -->klik


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik heb dit jaar ook een nieuwe gekregen. Ik had een lelijke eastpack met roze bloemetjes en echt helemaal roze. Was één van de weinige die er nog hingen toen ik die ging kopen met de eerste klas x'D En ik mocht geen nieuwe, maar hij was heel vies geworden omdat mijn beker lekte -dat was echt genant in de klas- en toen mocht ik een nieuwe!
    Nu heb ik een zwarte met zes verschillende bloemen erop aan 1 kant. En zo'n ritssluiting zit aan de zijkanten van de stof van de bloemen (eenzijdige ritssluitingen he, dus niet een rits met alles erop en eraan). Ze hebben allemaal een andere kleur. Ziet er heel mooi uit, maar beetje moeilijk te beschrijven x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik koop elk jaar een nieuwe schooltas, ik heb nu dus ook al een bak vol met tassen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ja. ;$ maar nu heb ik er te veel en mag ik er geen meer kopen van mijn moeder hahaha.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Hij is cool :'D
    Ik heb al iets van drie of vier tassen gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.