• 1
    `
    -Huilt zachtjes- Voor Frans! Ik heb GVD 908609w53218563218562964 uur zitten leren! En ik heb een 1! Al mijn onvoldoendes zijn voor Frans! ;_;
    Ik stond net een 7 gemiddelt en nu een 6! Wee-hee-hee-hee!

    Ik voel me écht heel dom! Gewoon serieus dom! Niet dom alsin ik-loop-tegen-de-glazen-deur-op-bieber-domheid. Maar de ik-haal-freakin-slechte-cijfers-domheid!

    De 1 staat nog niet bijgetelt, op mijn digitale cijferoverzicht dus weet niet hoe vel pech ik heb ;_;

    Wie is er nog meer verdrietig om welke reden dan ook? x'd

    EDIT: Bijles ja, maar dat heb ik al gevraagt. Maar ik zit bij beelden en krijgen we "extra uren school", naja eigenlijk neit want we hebben al geen kalssenuren dus is dat weer weg. Maar wij hebben door die "extra uren" geen recht/tijd voor bijles (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:41 ]

    Eros schreef:
    je word vast heel kwaad als ik zeg dat ik vandaag een 8 en een 10 heb terug gekregen voor frans?

    Ruilen? ;_;

    mijn frans leraar gaat gelijk zuren over je toekomst als je 1 x je hw vergeet T-T en ik had vandaag een frans so en die ging goed :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je kan toch buitenschool om bijles krijgen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Boh, één keer een één halen is niet zo erg, weegt wel wat door, maar niet heel erg. -bij ons toch niet-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Met een 6 gemiddelt ga je ook over hoor(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik haat Frans. Ik ga het laten vallen... (A)(A)


    26 - 02 - '16