• 1
    `
    -Huilt zachtjes- Voor Frans! Ik heb GVD 908609w53218563218562964 uur zitten leren! En ik heb een 1! Al mijn onvoldoendes zijn voor Frans! ;_;
    Ik stond net een 7 gemiddelt en nu een 6! Wee-hee-hee-hee!

    Ik voel me écht heel dom! Gewoon serieus dom! Niet dom alsin ik-loop-tegen-de-glazen-deur-op-bieber-domheid. Maar de ik-haal-freakin-slechte-cijfers-domheid!

    De 1 staat nog niet bijgetelt, op mijn digitale cijferoverzicht dus weet niet hoe vel pech ik heb ;_;

    Wie is er nog meer verdrietig om welke reden dan ook? x'd

    EDIT: Bijles ja, maar dat heb ik al gevraagt. Maar ik zit bij beelden en krijgen we "extra uren school", naja eigenlijk neit want we hebben al geen kalssenuren dus is dat weer weg. Maar wij hebben door die "extra uren" geen recht/tijd voor bijles (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:41 ]

    Wacht maar tot 5 havo, dan is alles slecht ;D. Ach, het is kut, maar weet je. Er komen nog heel veel toetsen om je gemiddelde op te halen.

    Ik ben ook best slecht met frans laatst had ik een 4.6 gehad terwijl ik zo goed had geleerd dat was as kut maar dat is niet de enige wat me dwars zit :(

    Bekijk het zo; ik heb dat probleem ook (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat probleem had ik ook. En ze zeiden dat als je een 3 of lager had je dan bleef zitten, ook al was het er 1.
    Maar ik zat toen op montessori en kreeg O, V of G en die stonden voor bepaalde cijfers. En ze konden dus nooit bewijzen dat ik een 3 gemiddeld had als er alleen een O stond, dus ik kon simpelweg niet blijven zitten op Frans als ik voor de rest goede cijfers had. Ik was zo blij. Mijn broertje die zit op regulier -het is bij ons nu samengevoegd allemaal- en die heeft dat probleem wel. Ik ben er gelukkig al vanaf(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik had een 1 voor Duits en een 3 voor scheikunde. #FML


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meid ik snap het volkomen. Thankgod, is dit mijn laatste jaar frans, dat is zeker.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat maakt het uit. Ik haal ook lage cijfers en dan weer heel hoge.

    Ik heb ook Frans, en het is indd een kutvak. Vandaag so volgensmij verkloot(nerd) Maar dat is wel heel erg balen voor je!, wrts?, met een vriendin of ouders oefenen, of waarmee heb je 'moeite' met grammatica, woordjes leren, zinnetjes, ?

    EyePatch schreef:
    Ik heb ook Frans, en het is indd een kutvak. Vandaag so volgensmij verkloot(nerd) Maar dat is wel heel erg balen voor je!, wrts?, met een vriendin of ouders oefenen, of waarmee heb je 'moeite' met grammatica, woordjes leren, zinnetjes, ?

    Alles ;x

    Stiekem moest ik lachen bij die 'Niet dom alsin ik-loop-tegen-de-glazen-deur-op-bieber-domheid.' ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Misschien leer je verkeerd,
    Je moet kijken naar je leerpatroon, want daar ligt vaak het probleem.
    Haal je dan nog slechte cijfers, dan moet je bijles gaan overwegen?

    P.S.
    Wat bij mij altijd heel erg helpt is de hele tijd overschrijven en bij elk woord een handig ezelsbruggetje te bedenken. Ik doe het nu ook de hele tijd en haal steeds betere cijfers!


    What can I do?

    je word vast heel kwaad als ik zeg dat ik vandaag een 8 en een 10 heb terug gekregen voor frans?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mayci schreef:
    Wat maakt het uit. Ik haal ook lage cijfers en dan weer heel hoge.

    Niet voor Frans dan, ik heb geen Frans meer *happy dance*

    ik had laatst ook voor Engels een 1, ik had alleen mn naam goed.
    Toen zij die sarcastische eikel tegen me dat ik beter heel duidelijk had kunnen spieken, als je gesnapt word dan krijg je een 1,1...


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Ik leef met je mee. Ik heb net een 3.8 gehaald voor aardrijkskunde en ik heb echt weinig kans om het nog op te halen omdat we maar gemiddeld 5 pw's in een jaar krijgen en geen s.o.'s meer omdat ik in de bovenbouw zit ):


    Travel far enough, you'll meet yourself