• Hoi,
    Ik kom alweer even zeuren en op tips vragen (:
    Ik ga dus MISSCHIEN auditie doen, als ik doorben(:
    maar als je Radeloos, Afblijven en Lover of Loser hebt gezien, zie je dat de hoofdpersonen altijd erg knap zijn O;
    Het probleem is : Ik ben niet knap!
    niet poeplelijk ofzo, maar absoluut niet knap! O;

    (niet dat ik denk dat ik een hoofdrol krijg, maar ik hoop op een rol )

    -Denken jullie dat die mensen er erg op gaan letten?
    :'s


    Me so good.

    Ik doe zelf aan toneel, en ik heb een keer opgetreden voor 1000 mensen in een grote zaal. - Ik speelde kind-of tutje, en meestal zijn die ook mooi. Ze hebben met make-up mij een hele make-over gegeven. Dus ik zou je daarover geen zorgen maken. & dan nog, als je er met jou talent helemaal uitspringt- dan hoeven ze niet te twijfelen. (: Succes!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    dankjullie (:
    ik heb het formulier ingevuld, nu maar hopen dat ik auditie MAG doen :'s
    Zo niet dan ga ik voor een andere film:Y)


    Me so good.

    Ik denk dat anderen jou anders zijn dan dat jij jezelf ziet, misschien vind ik jou wel super mooi.
    En tuurlijk krijg je niet alleen de rol als je heel mooi bent, goed kunnen acteren is wel belangerijker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Ik denk dat anderen jou anders zijn dan dat jij jezelf ziet, misschien vind ik jou wel super mooi.
    En tuurlijk krijg je niet alleen de rol als je heel mooi bent, goed kunnen acteren is wel belangerijker.


    Ik snap dat je ook goed moet kunnen acteren, maar het viel me op dat de 3 meisjes die in Afblijven, Radeloos en Lover of Loser mega mooi zijn ! O:


    Me so good.