• Zie ik binnenkort eindelijk na een jaar mijn vriend weer ... mag ik maar 2 weken vrij nemen van de vier die hij er is.
    Fcknshtbggrktzigrfkkrgrrrrrrrr! ))))):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Rickjuh schreef:
    De andere 2 weken ben je gewoon ziek :]
    Het leven bestaat niet alleen maar uit werken, geniet van je leven, pak je kansen, Ga er gewoon voor, grijp deze kans!


    I know ... Maar mijn baas is het type rotzak dat ontslaat wanneer hij maar wilt ... en om in deze tijd met 19 jaar en alleen wat certificaten i.p.v een diploma een fulltime baan vinden zoals dit. Valt niet mee. ;(
    Maar ik ben het wel heftig aan het overwegen. Ik bedoel ... Ik zie mijn vriend maar 1x per jaar! ):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Om eerlijk te zijn vind ik het best logisch,het is jammer maar zo gaat het nu eenmaal in het leven. Je kan niet zomaar vrij krijgen buiten vakanties om.

    Na je werk kan je toch na hem toe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wat een mega zieke lul is dat dan! o_o


    Alleen maar tranen van geluk

    Kom we gaan hem slaan.


    Food.

    Exercitus schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het best logisch,het is jammer maar zo gaat het nu eenmaal in het leven. Je kan niet zomaar vrij krijgen buiten vakanties om.

    Na je werk kan je toch na hem toe.


    Ik kan wel vrij krijgen, want ik ben geen scholiere. Ik werk fulltime en heb recht op 6 vrije weken per jaar. In het jaar dat ik hier werk heb ik nog geen een keer vakantie opgenomen, dus heb ik dat wel. Zolang ik het maar op tijd aanvraag, wat ik zeker heb gedaan! ><


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik kan wel vrij krijgen, want ik ben geen scholiere. Ik werk fulltime en heb recht op 6 vrije weken per jaar. In het jaar dat ik hier werk heb ik nog geen een keer vakantie opgenomen, dus heb ik dat wel. Zolang ik het maar op tijd aanvraag, wat ik zeker heb gedaan! ><

    Niet altijd,zeker als het druk is/te weinig man is.
    Ik weet natuurlijk niet waar je werk,maar zoals ik al zei je kan daar na toch na hem toe? Ik neem aan dat je daar wel tijd voor heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Niet altijd,zeker als het druk is/te weinig man is.
    Ik weet natuurlijk niet waar je werk,maar zoals ik al zei je kan daar na toch na hem toe? Ik neem aan dat je daar wel tijd voor heb.


    Luister ... Wij zijn geen supermarkt of w/e en dan nog heb ik rechten. Hij mag het me wettelijk niet eens weigeren, aangezien ik RECHT heb op vakantie (max 5 weken aaneengesloten dacht ik).
    En lekker is dat, zie ik hem een jaar lang niet omdat hij in Nieuw Zeeland woont, zie ik hem alleen 's avonds. Dat is voor ons allebei niet fijn en van mijn baas gewoon een kutstreek, want het is stil genoeg dat ze het prima redden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik kan wel vrij krijgen, want ik ben geen scholiere. Ik werk fulltime en heb recht op 6 vrije weken per jaar. In het jaar dat ik hier werk heb ik nog geen een keer vakantie opgenomen, dus heb ik dat wel. Zolang ik het maar op tijd aanvraag, wat ik zeker heb gedaan! ><

    Dan kun je iets oproepen, ehm... NOU!
    Ik wist iets waardoor jij je vakantie kon krijgen want me ma en dr vriend hebben het er 24/7 over maar nu kom ik niet op het weerd T-T

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Dan kun je iets oproepen, ehm... NOU!
    Ik wist iets waardoor jij je vakantie kon krijgen want me ma en dr vriend hebben het er 24/7 over maar nu kom ik niet op het weerd T-T


    Ik heb zelfs onbetaald verlof aangeboden, maar hij is gewoon te lui om zelf te moeten werken dus mag ik komen opdagen


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Ik heb zelfs onbetaald verlof aangeboden, maar hij is gewoon te lui om zelf te moeten werken dus mag ik komen opdagen

    Schriftelijk aanvragen, binnen 2 weken moet je andwoord krijgen, met een GELDIGE reden. Zo niet, dan kun je naar de OR, en als die niet helpen naar de vakbond 8D
    Dankjewel mammie <3

    Kom ik weer aan met mijn eigenwijze "advies". Zonder dat die mieren eter Jup, nieuw scheldwoord het weet alvast soliciteren, heb je een baan die je bevalt, kun je die droplul droppen ^^

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Schriftelijk aanvragen, binnen 2 weken moet je andwoord krijgen, met een GELDIGE reden. Zo niet, dan kun je naar de OR, en als die niet helpen naar de vakbond 8D
    Dankjewel mammie <3

    Kom ik weer aan met mijn eigenwijze "advies". Zonder dat die mieren eter Jup, nieuw scheldwoord het weet alvast soliciteren, heb je een baan die je bevalt, kun je die droplul droppen ^^


    De baan is prima, de baas alleen onredelijk als het niet in zijn straatje valt.
    Ik heb het 3 maanden geleden al aangevraagd, alleen komt hij er nu op terug. Maar het laatste is hier nog niet over uitgesproken, ik pak hem nog wel terug. Verziek ik zijn dingen voortaanook maar. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    De baan is prima, de baas alleen onredelijk als het niet in zijn straatje valt.
    Ik heb het 3 maanden geleden al aangevraagd, alleen komt hij er nu op terug. Maar het laatste is hier nog niet over uitgesproken, ik pak hem nog wel terug. Verziek ik zijn dingen voortaanook maar. (:

    Heb je het schriftelijk aangevraagt? x'd

    Mistress schreef:
    (...)

    I know ... Maar mijn baas is het type rotzak dat ontslaat wanneer hij maar wilt ... en om in deze tijd met 19 jaar en alleen wat certificaten i.p.v een diploma een fulltime baan vinden zoals dit. Valt niet mee. ;(
    Maar ik ben het wel heftig aan het overwegen. Ik bedoel ... Ik zie mijn vriend maar 1x per jaar! ):

    Is er niet iemand anders bij wie je kan klagen? Als je niet over je maximaal op te nemen aantal weken zit zie ik d'r het probleem niet van in. But yeah, ik ben je baas niet :/


    No growth of the heart is ever a waste