• Purslane en Destery. Een stel waar ieder ander koppel jaloers op zou zijn.
    Destery zit in het footballteam en Purslane is uiteraard een cheerleader. In dat opzichte zijn ze dus voor elkaar gemaakt.
    Maar aan elk sprookje komt een einde.
    Destery verhuist met zijn ouders mee naar New York en laat Purslane alleen achter in California. Ze beloven contact te houden, maar wanneer Destery na een week, niks meer van zich laat horen. Word Purslane argwanend. Ze besluit het eerste de beste vliegtuig te pakken, om Destery op te zoeken.
    Alleen toen ze bij Destery aankwam, wenste ze dat ze hem nooit was gaan opzoeken.

Rollen
    -BF Purslane; Alexis Mulford
    -BF Purslane;
    -Beste vriend Destery;
    -4 Cheerleaders;
    -Vrienden Purslane en Destery;

Wat wil ik weten
    -Rol;
    -Helle Naam;
    -Leeftijd;
    -Foto+UIterlijk;
    -Karakter[tekstje];
    -Thuissituatie;
    -Extra;
    -Title;

[ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:47 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 15:30 ]

Kill them with kindness.

Badhairday schreef:
    -Rol; BF purslane
    -Helle Naam;Stefannie Louise braun( bijnaam Stef)
    -Leeftijd; ik weet niet hou oud Purslane is maar dezelfde leeftijd?
    -Foto+UIterlijk; fotooze heeft blauwe ogen
    -Karakter[tekstje]; Vrolijke, beetje gestoorde meid, aardig soms een bitch, best wel brutaal. Veel vrienden
    -Thuissituatie; Alleen met haar moeder
    -Extra; ehm...
    -Title; iets van, Why you leave me? zoiets je mag zelf weten natuurlijk!

Kill them with kindness.

Badhairday schreef:
    (...)

met karakter[tekstje] bedoel ik zo'n verhaaltje, waar ik iets meer uit kan halen., ;]

-Rol; BF Purslane

-Helle Naam; Alexis Mulford

-Leeftijd; 18 (geen idee hoe oud je hoofdpersonen zijn/anders moet je de leeftijd maar aanpassen)

-Foto+UIterlijk; Alexis is klein, tenger en door al het gesport redelijk gespierd. Ze heeft lange blonde krullen en groene ogen. Ze mist een stukje van haar rechtervoortand doordat ze een keer gevallen was tijdens cheerleader training.

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6192818/27851_large.jpg?1294748517

-Karakter[tekstje]; Alexis is een sportief en sociaal meisje. In haar vrije tijd hangt ze graag rond met vrienden. Ze is erg trouw naar haar vrienden en heeft er een hekel aan als ze daar ruzie mee heeft, vooral als het haar beste vriendin is. Ze is het type meisje dat behoorlijk zelfverzekerd is maar soms is ze best wel onzeker over haar uiterlijk. Ze is bijna altijd vrolijk, lacht en praat veel. Ze is een slechte eter en lust niet veel. Een typisch meisje meisje dat van rokjes, jurkjes en hoge hakken houdt en natuurlijk van jongens, met name de gespierdere.

-Thuissituatie;: Ze heeft twee oudere broers en een vader. Haar moeder is aan kanker gestorven.

-Extra;: Als je iets extra's wilt weten moet je het maar vragen want ik weet nu even niets xD

-Title;

- I wish I never followed him!
    zo iets? Ik ben niet zo goed in het verzinnen van titels

@Calypso
    Je hebt de rol ;]

Dankje (: