• Weet iemand waar je Lucky Cats kunt kopen in Amsterdam? (En het liefst ook nog een beetje in de stad zelf dus in de buurt van Kalverstraat, Leidscheplein, Museumplein etc.)

    *klik*
    *klik*

    Ik had het vrijdag ook al bij een wok restaurant gevraagd die ze ook hadden staan en die zeiden in Chinese Toko's en zowiezo in Amsterdam, maar ik heb dus geen idee waar een Chinese Toko in Amsterdam zit :')


    dream, dare, fly!

    Ik heb zo eentje gratis gekregen toen we Chinees bestelden. :o


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    Ik heb zo eentje gratis gekregen toen we Chinees bestelden. :o


    Haha vet! :3
    Ik wil het als cadeautje voor mijn stagebegeleidster kopen voor aan het einde van mijn stage want zij heeft het er altijd over dat ze die nog eens wil :P


    dream, dare, fly!

    Ja, ik wou net zeggen, gewoon in een toko... Maar ik heb geen idee waar die liggen in A'Dam, sorreh..


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Ja, ik wou net zeggen, gewoon in een toko... Maar ik heb geen idee waar die liggen in A'Dam, sorreh..


    Geeft niet misschien weet iemand anders het wel ;) iig bedankt :3


    dream, dare, fly!

    Op de zwarte markt in Cuijk, maar dat is aan de andere kant van het land. In Amsterdam zou ik niet weten, sorry.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er is hier in Rotterdam een winkeltje ... Vlakbij het centraal station. Geloof dat oude hello kitty winkeltje of daar in de buurt i.i.g waar ze zulke verkopen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Faerie schreef:
    Ik heb zo eentje gratis gekregen toen we Chinees bestelden. :o


    Awesome! :'D
    Enige cadeautje dat wij van de chinees
    kregen was eens chroef in 't eten >x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mistress schreef:
    Er is hier in Rotterdam een winkeltje ... Vlakbij het centraal station. Geloof dat oude hello kitty winkeltje of daar in de buurt i.i.g waar ze zulke verkopen. (:


    Ik kom nooit in Rotterdam dus ik zou niet weten waar het is :P iig bedankt :3


    dream, dare, fly!