• Zoals sommigen misschien al weten is het net gedaan met mijn boyfriend. En er was zoon andere jongen en voor mijn ex was ik op hem enzo, en dan zei hij altijd jau maar ik ben op laura dit dat. en paar dagen geleden zei hij, jaa Chiara ik hou van je! en je bent mijn meisje!, dus ik geloof er niks van. En dan eergisteren had ik ermee afgesproken en dan heeft hij verteld dat over Laura gelogen was enzoww. En nu is het net gedaan met me boyfriend en vraagt hij aan me, Wil je met me? dus ik weet het gewoon niet. Wat moet ik doen? wachte of gewoon mijn kans nemen. Maar hij is anders dan mijn ex, Bij mijn ex voelde ik me meer op mijn gemak dan bij die andere jongen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Woepsieee, mijn titel klopt niet. Na die '?' moet alles weg xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat je met die laatste zin op je eigen vraag hebt geantwoord ;)


    I am in heaven and you are on earth

    LollipopLand schreef:
    Ik denk dat je met die laatste zin op je eigen vraag hebt geantwoord ;)

    ik zou het niet doen
    maar das mijn mening


    #WWED - What Would Emma Do?

    LollipopLand schreef:
    Ik denk dat je met die laatste zin op je eigen vraag hebt geantwoord ;)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat je beter nog een tijdje gewoon met hem om kan gaan en dan kijken of je hem leuk vind. Zo niet dan moet je niet met hem nemen. Die laatste zin maakte mij toch wel vrij duidelijk dta je het beter niet kan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laska schreef:
    Woepsieee, mijn titel klopt niet. Na die '?' moet alles weg xd

    -> Titel aangepast ;]


    I am an idiot, I move.

    Ik kan het verkeerd opnemen maar het lijkt wel of je wil zeggen dat je met die ene jongen wil gaan, gewoon om een vriendje te hebben terwijl je zelf toegeeft dat je je bij hem helemaal niet op je gemak voelt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    LollipopLand schreef:
    Ik denk dat je met die laatste zin op je eigen vraag hebt geantwoord ;)

    ik zou wachten..


    Life is a beautiful struggle

    LollipopLand schreef:
    Ik denk dat je met die laatste zin op je eigen vraag hebt geantwoord ;)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik zou tijd nemen om erover na te denken..


    None but ourselves can free our minds.