• Hee lief Quizlet ;D
    Ik wou even mijn idee voor een tatoo delen.
    Ik wil graag een Pikachu laten tatoëren op m'n enkel & ik was even plaatjes aan het googlen. Toen vond ik deze van raichu, die ik wel vet mooi vind eigenlijk ._.
    Dús, wat vinden jullie? Die nemen? Of juist niet, want het is niet origneel, en er zijn meer mensen die 'm ook hebben.
    +, weet iemand hoe duur dit ongeveer zou worden ;D?

    <3'

    Het is totaal niet mijn stijl en ik vind het een beetje classy voor een tattoo. Maar als jij hem mooi vind, mij best. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    DEREK schreef:
    Ik zou het niet doen, omdat ik hem lelijk vind en ik sws geen Pikachu zou laten tatoëren. Sorry.


    Indeed.
    Ik heb zelf een tattoo van dat lieveheerstbeestje tegen geweld. Hij is ongeveer 3 cm lang en breed. En hij was €120,- Maar dan werd hij gezet door een goede tatoo artist. Maar kon hem ook voor €80 laten doen, maar dat was een lelijke zaak (niet schoon). Dus daar moet je wel goed naar kijken. Dat je 100% zeker weet dat het goed gebeurt. Want met een tatoo loop je je hele leven nog rond (:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 18:10 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Okee fail, 3 sec na mijn berichtje zag ik hem haha. Maar alsnog vet idee ;D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 18:11 ]


    -

    Ik zie zo dat 't 'm is hoor :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Ik zie zo dat 't 'm is hoor :'D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Spain schreef:
    (...)

    Indeed.
    Ik heb zelf een tattoo van dat lieveheerstbeestje tegen geweld. Hij is ongeveer 3 cm lang en breed. En hij was €120,- Maar dan werd hij gezet door een goede tatoo artist. Maar kon hem ook voor €80 laten doen, maar dat was een lelijke zaak (niet schoon). Dus daar moet je wel goed naar kijken. Dat je 100% zeker weet dat het goed gebeurt. Want met een tatoo loop je je hele leven nog rond (:


    Hmh, als ik 'm laat zetten dan doe ik dat bij de shop waar ik ook m'n snakebites heb gehaald. Zag er schoon uit, en de piercer was aardig.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Hmh, de pokemon kenners herkennen 'm wel, en ik kan aan de tatoo artist vragen of ze dr wat geel in verwerkt denk ik :3


    Ik ben zelf ook een aardige pokemon fan, maar bij mij duurde het ook even. Al kan dat natuurlijk ook gewoon aan mij liggen, haha. :P

    Ik zou het nog eens overdneken, wil je op je 40e nog steeds een pokemon tattoo hebben? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ik zou het nog eens overdneken, wil je op je 40e nog steeds een pokemon tattoo hebben? :'D


    Jup. En Misschien word ik wel geen 40

    Storyinme schreef:
    (...)

    Ik ben zelf ook een aardige pokemon fan, maar bij mij duurde het ook even. Al kan dat natuurlijk ook gewoon aan mij liggen, haha. :P


    Oke.. Naja ik vind de Tribal-versie mooier dan de gewone Pokemon.

    WBitch schreef:
    Ik zie er geen pikachu in :$


    effort never betrays you