• Haaii^^
    Ik zoek dus rollen <3 Als je wil weten over wat de nieuwe Quiz gaat, hierover gaat hij.

    Jij en 4 andere meisjes zitten in een popband zolas de PussycatDolls. en dan worden jullie uuitgenodigd voor een programma en daarin moet je met een andere tienerband/popgroep in 1huis samen leven. maar ze hebben Tokio Hotel gepakt en iedereen in de bussines wereld weet dat De popgroep hen haat , hun karakters zijn totaal verschillend. Ze kunnen totaal niet over weg met elkaar en het ergste is dat ze 6maand in het zelfde huis moeten leven. Zullen ze ooit met elkaar kunnen samenleven!!??"
    Geschreven door; Charissa/TOMSDICK


    En dan nu, de rollen ^^

    Hoofdrol Krijgt met Bill; BEZET [Myself]
    Bandmeisje 1 Krijgt Met Gustav; BEZET [Raquel/xNIJNTJE]
    Bandmeisje2 krijgt met Tom; BEZET [Siham/SWEETxQUEEN]
    Bandmeisje3 Krijgt Met Georg; BEZET [Charissa/TOMSDICK]
    Bandmeisje4 Krijgt met Andreas; BEZET [Michelle/TomIsMyAngel]
    BF band; BEZET [Kim/KimCupCake]
    Manager van de band; BEZET [Renee/Billneukerx3]
    2Haters van de band maar wel 3 THLovers die ALLES voor TH ;
    -BEZET
    -BEZET
    2Lovers van de band;
    -BEZET [Anne/GustavsPetx3]
    -BEZET


    En dit wil ik weten <3

    Rol;
    Naam;
    Leeftyd;
    Karakter;
    Likes;
    DisLikes;
    Verslavingen;
    Waarom Die Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    IK DOE HOOGST WAARSCHIJNLIJK AAN VRIENDJESPOLITIEK MAAR IK KIES OOK NIET DE EERSTE!

    xxx

    Rol; 1 lover van de band
    Naam; Anne
    Leeftyd; 12 maar in de serie 16 ofzo.
    Karakter; Lief aaridg & vredevol
    Likes; Hellokittyx3 / chillen / gitaar spelen
    DisLikes; Pest. Haat.
    Verslavingen; vrienden! =]
    Waarom Die Rol; Omdat de 1e rol die ik aangaf jij iemand anders koos. xD
    Plaatje; Komt zo. (cat) Hier is ie dan. http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg
    Tekstje; Hii. :] ik heet Anne en ben 12[jou'n keuze] jaarjes jong. Ik hou van HELLOKITTY! chillen en gitaar spelen. =] Vaak ga ik naar me vrienden toe om leuke dingen samen te doen :] Maar wat ik niet leuk vind is Haat en pesten. =[ Maar ik ga ervandoor moet naar me vriendin toe! Kusje. xx


    Love is in the air'<3

    Band meisjj :]

    ik stuur zow ff de info ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Rol: BF band

    Naam: Lisa

    Leeftijd: 13

    Karakter: Gevoelig, grappig, zot, en die shit x'D

    Likes: Tokio Hotel, jongens, dansen.

    DisLikes: Mensen die zeggen wat ik moet doen, wannabe's, stoefers..

    Verslavingen: Dansen, Quizlet, Tokio Hotel, muziek

    Waarom die rol: I dunno, ik ben graag een BF van iemand (A)

    Plaatje: / Heb ik niet :X

    Tekstje:

    Heb een broer, 10 jaartjzz, nie da da interessant is x'D Jhaa, doe als hobby dansen, elke week 1/2 keer. Zit graag achter pc and stuff. Bruin haar, bruine oogjz... Und ik kan ff niets meer bedenken^^

    Alvast danke <3

    Rol; Bandmeisje + vriendin Andy!! (andreas)

    Naam; Michelle

    Leeftyd; 17

    Karakter; Bitchy, lief, koppig, grappig, eigenwijs, soms ego, zelfverzekerd.

    Likes; Ice cream, chocolade, hello kitty en felle skinny's

    DisLikes; TH, Winter en fietsen

    Verslavingen; Chocolade en ijs!

    Waarom Die Rol; Het lijkt me een super Quiz!

    Plaatje;
    http://i192.photobucket.com/albums/z81/xXkiss_me_im_emoXx/scene%20girls/scene.jpg

    Tekstje;

    heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar geleden op deze aardbodem gedroppt door mijn lieve moeder! x] Ik speel in een band! Het zijn echt super lieve meiden! Ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten! Love you all Girls! Mijn hobby's zijn; shoppen, debiel doen, foto's maken, tekenen en natuurlijk muziek luisteren en jongens!^^ Mijn verslavingen zijn; chocolade en ijs! Mijn karakter is nogal verschillend het ligt eraan in wat voor mood ik ben die dag! =D verder weet ik niks te vertellen!

    Bye! Love you all! <3


    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!<3

    Rol;Bandmeisje 1

    Naam; Raquel Diamond

    Leeftyd;18

    Karakter; eerlijk, lief tegen vrienden, arrogant, betrouwbaar, soms hyper, soms te snel op haar teentjes getrap. staat altijd voor haar friends klaar

    Likes;her friends, ice cream, shopping, music, cubcake's,gloombears

    DisLikes;leugenaars, na apers, spinnen, mensen die niet tegen een geintje kunnen

    Verslavingen;foto's maken en milkshakes drinken

    Waarom Die Rol;Omdat ik dat heeeel lief vraag (A)

    Plaatje; krijg je zo

    Tekstje; Hi peeps ^^ Raquel is mijn naam and i'm proud of it. Ik leef al 18 jaar op deze wereld en samen met mijn vriendinnen zit ik een in mega beroemde band. Het is voor mij een droom die uitgekomen is. Samen met je vriendinnen in een band zitten, das echt 1 van de mooiste dingen die je kan overkomen. Euhmm..ja wat nog meer..Ik vind orgineel zijn een heel belangrijk iets,daarom kan ik er ook niet tegen als mensen mij dan ook nadoen of mijn style kopieren. Verder ben ik dol op ijsjes eten en moet ik gewoon elke dag een milkshake drinken ^^ Very weird i know but that's the way i am :] Ooh kak we gaan oefenen dus ik stop..Later poeperds <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oeeeh ik wil met Andy!!

    Ooeeh ik wil met Gustav girl =]


    Love is in the air'<3

    Ik heb Btw. mijn plaatje aangepast x]

    Als die niet goed is zeg het even x] Want ik ben heel kieskeurig qua plaatjes x] I know I'm weird x]

    Bandmeisje vriendin van Georg

    Naam;Silke

    Leeftyd; 18 jaar

    Karakter; VErlegen, lief, soms koppig,

    Likes;Shoppe, music, zinge, friends

    DisLikes; tH-Haters, huppelkutjes

    Verslavingen; Zingen, Ice cream

    Waarom Die Rol; Nja jij hebt ook een rolletje bij mij. en ik wil wel graag eens de vriendin van Georg zijn

    Plaatje;http://i257.photobucket.com/albums/hh240/emileexcorpse/Scene/a-3.jpg

    Tekstje;
    Heeix, Silke is mijn naam. Ik ben zo'n 18 jaar geleden geboren. Ik zit samen met mijn vriendinnen in een groep die over de hele wereld bekent is. Ik hou van ijsjes, vriendinnen en TH, nouja de rest mag je zelf wel kieze


    ChachaCore

    Kheb me rol verandert

    der staat Georg vriendin nu ^^

    xxx


    ChachaCore


    Rol;BandMeisje... maakt niet uit welke
    Naam;Kimmy
    Leeftyd;16
    Karakter;Lief, soms een bitch, melig, geen hokjes geest!
    Likes;Candy, Muziek, Shoppen, Met Vrienden zijn, fitness
    DisLikes;Liegen Bedriegen, mensen die stom doen
    Verslavingen;Chokolade, Lolie's,
    Waarom Die Rol;ik speel zelf in een band en ik weet dat zoiets heel cool is !
    Plaatje;foeg ik zow toe ;)
    Tekstje;
    heey ik ben kimmy ! ik ben 16 jaar en ik leef voor muziek! en natuurlijk voor de band!
    ik ben gek op shoppen en chocola, en ik doe graag aan fitness om fit te blijven.
    ik ben totaal geen hokjes geest en als ik ergens iets van vind zal ik dat ook zeker zeggen!
    maar voor de rest ben ik altyd vrolijk en zit ik het liefst met mijn vrienden


    A Noble was Born in Chaos

    Please mag ik de rol?? Want het lijkt me een supér serie!!! <3

    Rol; BF Band
    Naam; Kim
    Leeftyd; 16 Jaar
    Karakter; Bitchy,Koppig,Brutaal,Eigenwijs,Ego
    Likes; Chocolade,Muziek,Schelden
    DisLikes; Insecten
    Verslavingen; Chocoalde
    Plaatje; http://myemohairstyles.com/images/emo_girl_hair.jpg
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en ben 16 jaar oud. Erg jong hé maarja boeiend. Ik heb lichtblond haar waar veel jongens verliefd op zijn. Ik hou erg van paars en van muziek. Verder zou ik echt niet veel boeiends weten behalve dat iedereen me ziet als een aanhangels ik bedoel: Ik heb geen band ofzo dus ben niks waard.

    Dankje voor de rol lieferd! <3 Maar ik ga nu eten! Zeg jet het wanneer het eerste deel er is?

    Kim, sorry maar misschien kan je de BF van de band zeggen en zeggen welke jongen je leuk vind dan regel ik voor jouwn wel iets ^^