• ik wil ff weten hoe je monerator wordt!xDxDxDxD


    melig

    Zoals al is gezegt door Mod-verkiezingen. Maar lieve schat, je kan eerst beter nog even Quizlet verkennen, voordat je je aan gaat melden.
    Mod zijn is niet zo simpel, en al helenmaal neit omdat Gaby -Steekt tong uit naar Gaby- hier nog rond loopt!
    Nee oke serieus, mod zijn valt flink tegen, het lijkt allenmaal zo leuk en zo, maar achteraf ben ik blij dat ze mij niet hebben aangenomen, het is best een lastige taak 8D

    Op deze site is moderator zijn eigenlijk niet zo leuk. Je krijgt allemaal zeikende kinders over je heen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hel schreef:
    eens in de zoveel tijd (als er een tekort is aan mods) gaan ze op zoek naar nieuwe mensen, daarvoor kun je je dan, net zoals de 400 andere users, aanmelden. Je krijgt een kort vragenlijstje dat je in moet vullen, en van alle ingevulde lijsten kiezen de mods de beste uit (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    WEmo schreef:
    Zoals al is gezegt door Mod-verkiezingen. Maar lieve schat, je kan eerst beter nog even Quizlet verkennen, voordat je je aan gaat melden.
    Mod zijn is niet zo simpel, en al helenmaal neit omdat Gaby -Steekt tong uit naar Gaby- hier nog rond loopt!
    Nee oke serieus, mod zijn valt flink tegen, het lijkt allenmaal zo leuk en zo, maar achteraf ben ik blij dat ze mij niet hebben aangenomen, het is best een lastige taak 8D

    Ja idd. Ik wilde vroeger altijd mod zijn, maar als er nu verkiezingen komen, dan meld ik me zeker weten niet aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)
    Ja idd. Ik wilde vroeger altijd mod zijn, maar als er nu verkiezingen komen, dan meld ik me zeker weten niet aan.

    Hehe, ik hang liever de eigenwijze uit, dan de mod, ik zou dat gezeik van alle Users neit aan kunnen :'D

    HAHA, monerator 8D


    None but ourselves can free our minds.

    WEmo schreef:
    (...)
    Hehe, ik hang liever de eigenwijze uit, dan de mod, ik zou dat gezeik van alle Users neit aan kunnen :'D


    Ik zou zo erg uitvallen dat ik ontrood word


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Ik zou zo erg uitvallen dat ik ontrood word

    Word MOD! Als je dan ontrood bent, kujn je WOntrood nemen en dan Neemt Sem WOntgroend 8D
    OT: Wacht nog meer even dus voordat je mod gaat worden haha

    WEmo schreef:
    (...)
    Word MOD! Als je dan ontrood bent, kujn je WOntrood nemen en dan Neemt Sem WOntgroend 8D
    OT: Wacht nog meer even dus voordat je mod gaat worden haha

    Nee, mod is niet mijn ding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    1) Als je niet 100 % bent.
    2) Als je geen leven hebt.
    3) Als je je hoger wilt voelen dan anderen.
    4) Als je de baas wilt uithangen.
    5) Als je een minderwaardigheidscomplex hebt.
    En zo zijn er nog meer punten op te noemen.
    Als je aan die punten voldoet, dan kun je moderator worden. ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    WBitch schreef:
    (...)
    Nee, mod is niet mijn ding.

    Please? dan word jij een MoNerator? 8D
    Badass, in jou topic moet iedereen Ontopic blijven, maar in andermans topic ga jij lekker offtopic! (N)

    JoJudicious schreef:
    1) Als je niet 100 % bent.
    2) Als je geen leven hebt.
    3) Als je je hoger wilt voelen dan anderen.
    4) Als je de baas wilt uithangen.
    5) Als je een minderwaardigheidscomplex hebt.
    En zo zijn er nog meer punten op te noemen.
    Als je aan die punten voldoet, dan kun je moderator worden. ;-)

    Hoe word je een JoJudicious?
    1) Begin te overdrijven
    2) Poging stoer doen 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    Hoe word je een JoJudicious?
    1) Begin te overdrijven
    2) Poging stoer doen 8D

    ?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    ?

    Jou reactie was echt zo'n typisch voorbeeld van "Ik probeer de Badass uit te hangen maar het lukt me niet" x'd

    Ik denk dat je daarvoor nog wat geduld moet hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.