• milla is een rijkmeisje die haar ouders verliest
    en daarmee ook al haar geld ze word opgevangen door een vriendin/ haar huishoudster ze voelt zich rot en uit dat met dansen waar ze altijd al goed in was en komt zo er zoweer bovenop? ze komt uiteindelijk in een bar te dansen zal alles goedkomen?


    ik ben op het idee gekomen door de films make it hapen en burlesque dus zoiets zal het worden

    rollen die ik nodig heb
    dochter van liana(huishoudster) ze is 19:
    zoon van liana huishoudster die is 22:
    nog wat meiden uit de club waar ze danst(meerdere):
    haar beste vriendin:
    en nog aantal barjongens:
    o ja dochter en zoon van liana krijgen ook best grote rol



    ( je mag ook 2 rollen invullen bijv van jongen en meisje)

    ~ Rol:
    ~ Naam:
    ~ Achternaam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Uiterlijk+ foto:
    ~ karakter(uitgebreid):
    ~ Relatie status:
    ~ nationaliteit
    ~ Hobby's:
    ~ Familie:
    ~ Extra:
    ~ titel:
    ~ waarom je daar werkt ( dansers en barmannen):
    ~ en welk stukje is leuker voor voorpagina (als ej betere weet zet erbij plies):


    Stukje 1:Wat als heel je leven veranderd door één gebeurtenis
    En je leven in elkaar stort zul je er ooit nog bovenop komen
    Of zul je altijd ellendig blijven.
    Lees mijn verhaal over hoe mijn leven verdergaat als mijn ouders
    zijn overleden door een autoongeluk en ik alles kwijtraak.

    stukje 2: Wat als door 1 ding je hele leven veranderd
    zal het altijd zo rampzalig blijven of zal het uiteindelijk goed komen.


    hoop dat jullie invullen
    en zet erbij of je wilt weten als hij online komt als je rol hebt meld ik zoeizo
    xx

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 23:53 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Wat moet je weten ? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~ Rol: Een meisje dat in de bar danst
    ~ Naam: Delia
    ~ Achternaam:Gomez
    ~ Leeftijd:18
    ~ Uiterlijk+ foto: Delia is 1m75; heeft van nature donkerbruin haar dat ze regelmatig blond kleurt. Ze is erg slank door al het dansen dat ze doet in de bar. Ze heeft een navelpiercing en een tattoo van een vlinder op haar enkel.
    ~ karakter(uitgebreid): Delia kan erg grof overkomen bij mensen dat haar niet kennen. Ze zegt altijd wat ze denkt en dat kan niemand veranderen. Als je een vriendin bent van haar, zal ze er alles aan doen om je te beschermen, maar als je dat niet bent, zou je beter met een oog open slapen. Delia is dol op haar vrienden, maar nog doller op wraak. Ze houdt ook van lachen en is te vertrouwen. Ze liegt zo goed als nooit, maar kan wel wat acteren als het moet.
    ~ Relatie status: Singel en op zoek
    ~ nationaliteit Puerto Ricaanse
    ~ Hobby's: Dansen, flirten met jongens en zingen
    ~ Familie: Haar familie heeft ze achtergelaten in Puerto Rico na een hevige ruzie. Ze stuurt enkel met nieuwjaar een kaartje naar haar familie met wat geld.
    ~ Extra: Delia is een van de beste danseressen, en wil haar plek ook zo behouden.
    ~ titel: From Rich Girl to Dancing Queen (Ik ben hier niet goed in)
    ~ waarom je daar werkt ( dansers en barmannen):
    Ze wilde dansen in een dansschool maar werd afgewezen omdat ze haar studies niet kon betalen. Daarom is ze aan de slag gegaan als danseres in een bar.

    zeg wanneer die online komt(A)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 22:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nog meer mensen? heb echt rollen nodig anders kan ik niet verder
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    ~ Rol: Dansen in de club
    ~ Naam: Nathalie
    ~ Achternaam: Brouwer
    ~ Leeftijd: 19
    ~ Uiterlijk+ foto: x
    ~ karakter(uitgebreid): Rustig, maar wel heel gezellig en gek op der momenten. Als het op dansen aankomt is ze een heel ander persoon.
    ~ Relatie status: In een relatie
    ~ nationaliteit: Nederlandse
    ~ Hobby's: Dansen!
    ~ Familie: moeder, twee broers, een zus en een oom.
    ~ titel: Just Naath
    ~ waarom je daar werkt ( dansers en barmannen): Ik dans niet in een bar, maar al 15 jaar bij een dansschool, heb verschillende wedstrijden en voorstellingen gedanst.
    ~ en welk stukje is leuker voor voorpagina (als ej betere weet zet erbij plies): Stukje 2, maar nog wel beetje uitbreiden.

    Als dit goed genoeg is en ik een email adres kan krijgen kan ik miss nog wel meer dansers regelen.

    Groetjes, Nathalie

    Oh en dan kan ik ook een foto sturen, weet niet hoe dat hier moet....

    ~ Rol: haar beste vriendin
    ~ Naam: Samantha Elena
    ~ Achternaam: Tyler
    ~ Leeftijd: 16 jaar
    ~ Uiterlijk+ foto: Samantha heeft blond lang haar en groene ogen. Ze heeft niet zo een grote neus, maar hij is ook niet klein. Ze heeft altijd wel lipgloss en mascara op. Ze houd van jurkjes of een tuniek met een legging en laarzen eronder. Mensen zijn snel jaloers op haar figuur en rondingen, inclusief haar zus.
    ~ karakter(uitgebreid): Samantha houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Ze moedigt Milla aan om verder te gaan met haar carriére van dansen en ze houd zelf ook heel erg van dansen. Haar ouders zijn ook heel rijk, maar niet overleden. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Haar langste relatie was 2 maanden, maar ze hield wel echt van die jongen, Riley. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden.
    ~ Relatie status: Ze heeft om de paar weken een nieuw vriendje.
    ~ nationaliteit: Amerikaans.
    ~ Hobby's: Feesten, jongens spotten, shoppen en dansen.
    ~ Familie: Vader; Richard. Moeder; Tracy. 18-jarige zus; Demi
    ~ Extra: Samantha is heel erg gehecht aan haar blackberry.
    ~ titel: Dance my problems away.
    ~ en welk stukje is leuker voor voorpagina (als ej betere weet zet erbij plies): Ik vind stukje 1 het beste (:

    Kan je het me laten weten als ik de rol heb? (A)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 14:00 ]

    ~ Rol: Dochter van Liana
    ~ Naam: Cassidy
    ~ Achternaam: Monrou (je spreekt het uit als: monro)
    ~ Leeftijd: 19
    ~ Uiterlijk+ foto: Cassidy heeft kort blond haar met een schuine pony. Ze heeft hele mooi lichtblauwe ogen. Ze heeft best wel een grote neus en heeft een unieke en glanzende lippen.
    ~ karakter(uitgebreid): Cassidy houd heel erg van feesten. Ze is rustig en behulpzaam + ze is hartstikke lief. Ze gaat vaak naar een discotheek of een club. Ze zit op dansles en daardoor kan ze heel erg mooi dansen. Ze heeft ook slechte kanten zoals: ze kan brutaal overkomen en is altijd nieuwsgierig.
    ~ Relatie status: Single ze is op zoek.
    ~ nationaliteit: Amerika
    ~ Hobby's: Dansen,zingen en naar discotheeks gaan.
    ~ Familie: Vader Micheal, Moeder pattie en zus Michelle.
    ~ Extra: Ze heeft een speciaal dagboek waar niemand aan mag komen..
    ~ titel: Dance when i am nervous.
    ~ en welk stukje is leuker voor voorpagina (als je betere weet zet erbij plies): Stukje 2 (:

    Kan je het ff zeggen als ik de rol heb? (A)

    ~ Rol: Haar beste vriendin.
    ~ Naam: Celine Pricilla
    ~ Achternaam: Brown
    ~ Leeftijd: 16
    ~ Uiterlijk+ foto: Celine heeft hazelnootbruine ogen en rode lokken met slagen. Als ze lacht krijgt ze een paar schattige kuiltjes in haar wangen. Ze is klein en slank met in de zomer een aantal zomersproetjes. Haar wimpers zijn lang en vol.
    ~ karakter(uitgebreid): Celine is lief tegen iedereen die aardig tegen haar doet. Ze is een gesloten boek tegen iedereen die ze niet kent. Ze is verder erg kwetsbaar en houdt er niet van als mensen haar praten als ze ze niet kent. Ze is ook erg verlegen.
    ~ Relatie status: Ze heeft geen vriendje want ze is te verlegen.
    ~ nationaliteit Amerikaans.
    ~ Hobby's: Voetbal (okal verwacht je dat niet), lachen, dansen,
    ~ Familie: Een tweelingzus Elaine, een vader Jacob, een moeder Audrey en een broertje James.
    ~ Extra:
    ~ titel: Give me my fuckin' money. ;o (Euh, ik weet het niet. Ik vind die van JonasTurtle wel goed; Dance my problems away)
    ~ waarom je daar werkt ( dansers en barmannen): x
    ~ en welk stukje is leuker voor voorpagina (als ej betere weet zet erbij plies): Stukje 1. ;d


    I hope your love will lead you ones to my door,but if it don't; stay beautiful <3