• Echt niet, ik moet duitse woorden leren. Nou die woorden ga ik nooit gebruiken in het echt, waarom zou ik willen weten wat het woord is voor 'het uitsterven van sommige diersoorten' en 'de winkel voor macrobiotische producten'.

    Onzin om te leren.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik ook altijd bij Engels. Al het Engels dat ik kan is van tv,muziek en games. Al het Engels dat ik nodig ga hebben leer ik niet alleen maar onzinnige worden als modified food,alsof ik dat ooit ga gebruiken.
    En als ik hem ooit nodig heb zoek ik het wel op of omschrijf het.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 14:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik doe een opleiding voor Grafisch Ontwerpen, en ik moest weten wat een 1.9 diesel motor was? Ik snap het verband daar ook niet tussen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als je technische, aardrijksundige of gezondheids - dingen gaat studeren zijn er (geloof ik) een redelijk aantal boeken in het Duits. Dus dan kan dat Uitsterven van dieren nog wel eens handig zijn om te weten.
    Maar er zijn inderdaad dingen waarvan ik denk: waarom zou ik, maar uiteindelijk blijkt misschien wel dat je ze heel goed kan gebruiken. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.