• Nee, grapje. Ik ga naar Hotel Hawaii in Turkije naar mijn examens in mei. Serieus ik kan niet wachten. Klaar met school (als alles goed gaat) en lekker naar Turkije. Shoppen, bruin worden, eten, jongens spotten, love it. Ik ga met mijn moeder, haha. Dat is gezellig en ik hoef niets te betalen. Alles krijg ik dan (:

    Zo en waar gaan jullie heen dit jaar? En wanneer gaan jullie?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga rondtrekken met vrienden voor 2 weken ofzo _O_ We moeten alles nog bedenken, hoe we het gaan doen, met wie, hoe we gaan reizen etc. maar we hebben er al superveel zin in. En ik kreeg gewoon vet makkelijk toestemming van mij ma (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga met school een week naar Engeland in April en misschien dat ik met een vriendin nog een weekendje weg ga, maar dat moeten we even goed bekijken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    In de voorjaarsvakantie ga ik naar Oostenrijk en in de zomervakantie ga ik naar Schotland!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In de zomer ga ik naar Parijs met een vriendin (:
    in oktober ga ik naar Portugal (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga nergens heen.


    -

    Lanzarote sowieso en misschien Barcelona. En voor de rest weet ik het nog niet.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik ga naar Frankrijk (H) voor de 11e keer :Y)
    ik ga een beetje aan het einde van de vakantie