• Lekker gegeten, Gaby wilt naar boven gaan, pa begint over m'n ''schooltas''. Hij beweert dat mijn andere tas die voor school bedoeld is (100 euro) nog goed is en daarom mag ik mijn nieuwe tas die ik voor normaal gekocht heb (40 euro), mijn oudere normale was kapot, daarom heb ik een nieuwe gekocht. Hij beweert dus dat ik die niet mee naar school mag nemen omdat ik 'm als schooltas gebruik ofzo. (Heel onredelijk, want ik snap het niet) Ik werd boos en probeerde hem uit te leggen hoe het zat. Hij wilde niet luisteren dus toen kwam mijn ik-maak-ruzie-fok-op toon tevoorschijn. Ineens zei hij van ''Je bent ziek, je bent ziek.'' en toen was het ''rot op naar boven''. Dus ik zo dat kun je ook normaal zeggen, maar nee dat kon ie niet. ''ROT OP NAAR BOVEN'', maar ik bleef rustig zitten. ''ROT OP NAAR BOVEN OF IK SLA JE NAAR BOVEN'' Ik zei: ''Dat doe je toch niet.'' Hij pakte me bij m'n kraag beet en sleurde me de gang in en zei nog maals dat ik op moest rotten naar boven.

    En nu ben ik boos en hij ook.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Trouwens, ik zou maar gaan chagerijnigerotopmerkingen maken, want zin in een forumruzie heb ik niet. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oké eh, intressant?

    Sorry ik heb een kuthumeur.

    Als ik zeggen mag mijn vader doet dat soms ook:@ Ik word dan altijd zo kwaad!!!
    Ik begrijp hoe je je voelt;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Zo'n paar heb ik ook nog beneden zitten..
    Ouders..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mungojellie schreef:
    Oké eh, intressant?

    Sorry ik heb een kuthumeur.

    IK ZEI GEEN CHAGRIJNIGEROTOPMERKINGEN en wat doen we? Hoe heet dat ook alweer? Ohja? QUIZLET DAILY

    ohmagott >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap het niet goed eigenlijk :/ Dus jouw vader wilt dat jij je kapotte tas verder gebruikt omdat hij duurder is, maar jij hebt ondertussen al een nieuwe gekocht ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    Ik snap het niet goed eigenlijk :/ Dus jouw vader wilt dat jij je kapotte tas verder gebruikt omdat hij duurder is, maar jij hebt ondertussen al een nieuwe gekocht ?

    Nee, ik mag van hem m'n gewone tas niet gebruiken voor school, die ik heb gekocht omdat m'n andere gewone tas kapot is en als ik het probeer uit te leggen gaat hij freaken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Smeagol schreef:
    Als ik zeggen mag mijn vader doet dat soms ook:@ Ik word dan altijd zo kwaad!!!
    Ik begrijp hoe je je voelt;)

    Justmelotte schreef:
    Zo'n paar heb ik ook nog beneden zitten..
    Ouders..

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat een rare pa heb jij.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Justmelotte schreef:
    Zo'n paar heb ik ook nog beneden zitten..
    Ouders..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat hebben die papa's van ons toch ;o.

    Sterkte Gaby <3

    wat hebben jullie hier op Q toch met vader :S


    mijn vader is oke ^^

    OT: >.< leuke vader heb jij zeg ....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je hebt niks aan vaders.


    -

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    IK ZEI GEEN CHAGRIJNIGEROTOPMERKINGEN en wat doen we? Hoe heet dat ook alweer? Ohja? QUIZLET DAILY

    ohmagott >.<

    Dude, easy, iedereen mag gewoon reageren hoe die wil..

    O: Tsja, zo heb je gewoon af en toe van die ruzies, das kut, maar verder niks aan te doen. =/ Zolang hij je maar niet gaat slaan enzo, want dan is het dus niet normaal meer! (cat)


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Je hebt niks aan vaders.

    jij aan die van jou misschien niet.


    ars moriendi