• Ik zoek iemand die mij wilt helpen met een fansite over The House of Anubis. De Duitse info van de spelers zou vertaald moeten worden naar het Engels. Naar het Nederlands is geen probleem, maar naar het Engels is moeilijk, omdat ik het wel kan spreken, maar dat met simpele woorden doe en zo zit de tekst niet in elkaar.

    Iemand die zin heeft om acht tekstjes naar het Engels te vertalen? ;$


    Let the Night embrace you

    Ik wil wel zinnen van NL naar engels vertalen, maar van duits naar engels kan ik niet :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik wil je graag helpen, maar ik kan geen woord duits... Wel leuk dat je een eigen site maakt: veel succes ;)

    Carcass schreef:
    Ik wil wel zinnen van NL naar engels vertalen, maar van duits naar engels kan ik niet :'D

    Dankjewel! ;D

    Dit is één tekstje dat ik al had vertaald.
    Voor Daniel Gutenberg zijn raadsels, formules en getallen zoals muziek, sport en tv voor anderen. Als Nina in het huis komt wonen is het net alsof hij de lotto heeft gewonnen: dat buitengewone meisje en de intelligente jongen worden vrienden en vormen het perfecte team bij het zoeken naar het mysterieus geheim. Met zijn logisch verstand blijkt Daniel de juiste te zijn om het raadsel van Het Huis Anubis op te lossen. Maar is hij wel opgewassen tegen deze raadsels?


    Gaan zo'n acht tekstjes lukken? ;D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:13 ]


    Let the Night embrace you

    Waarom vertaal je het niet in 2 stappen, eerst naar Nederlands en dan naar Engels?

    Mungojellie schreef:
    Waarom vertaal je het niet in 2 stappen, eerst naar Nederlands en dan naar Engels?

    Dat deed ik ook eerst, maar ik ben niet verder gekomen dan een zin met van het Nederlands naar het Engels. :x


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    (...)

    Gaan zo'n acht tekstjes lukken? ;D

    ...
    Ik probeer eht XD


    I hope heaven needs you more than I do now.

    mij lukt het wel denk ik


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    For Daniel Gutenberg are riddles, formulas and numbers like music, sports and tv for other people. When Nina comes to live in the house, Daniel feels like he has won the lottery; that extraordinary girl and the intelligent boy become friends and make the perfect team for the search of the mysterious secret. With his logical mind, Daniel is the perfect person to discover the secret of Huis Anubis (??).
    But is he up against these secrets?


    Okey dit heb ik, lols. Weet niet of het goed is, maaroke.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ^ Yay yay yay!
    Dankjedankjewel! ;D

    Een groot, duister huis, een angstaanjagende conciërge en zeven medebewoners die haar het leven zuur maken. Net een droom - maar voor Nina Martens de bittere realiteit.

    Zij is de nieuwe in Das Haus Anubis en alle begin is moeilijk. Maar zo moeilijk? Ten eerste wordt zij verdacht van schuld voor de overklaarbare verdwijning van haar voorganger, Linn. Maar het word nog mysterieuzer: achter de oude muren van Das Haus Anubis verbergt zich een donker geheim - en enkel Nina schijnt de kracht te hebben om het te ontdekken. Maar waarom zij? En wie kan ze vertrouwen?
    Niets is wat het lijkt in Das Haus Anubis

    Dat is twee, de volgende volgen als ik ermee klaar ben. :3

    Wanneer er ergens iets mis is, kan Felix niet ver zijn. Met zijn scheve acties en ideeën treitert hij zijn medebewoners tot waanzin.
    School of huishoudelijke plichten worden door de chaotische Felix aan de kant geschoven. Zelfs het geheim van zijn kamergenoot laat hem koud in het begin.
    Hij houdt zich veel liever bezig met zijn interesses: Horrorfilms en ... Delia! Maar haar hart behoort aan een ander.
    Een probleem voor Don Felix?

    Wow, die was moeilijk. :l

    „Shoe-Shoe-biduhu….“ – Zo kan je een lied over Delia Seefeld beginnen, want schoenen zijn naast kleding en makeup haar grote passie.
    Voor Delia is de wereld een roze droom - zolang ze maar genoeg aandacht krijgt. Wanneer haar vriendje Kaya naar andere meisjes kijkt, verschijnen donkere wolken in Seefelds hemel... Toch duurt Delia's slechte humeur niet lang - want het leven is veel te spannend. Samen met Nina en Daniel komt ze het grote geheim van Das Haus Anubis op het spoor - en is ze zelfs in de spannendste situaties nog steeds dapper. Maar zal ze uiteindelijk stoppen met lachen?


    Kaya heeft alles wat een man zich kan wensen: hij ziet er goed uit, is sportief en kan ieder meisje krijgen. Zijn leven lijkt perfect. Terwijl zijn kamergenoot het geheim van Das Haus Anubis aan het ontrafelen is, voelt Kaya zich ook geconfronteerd met twee vragen:

    1. Hoe moet je kiezen tussen twee mooie meisjes?
    2. Waar kan je geholpen worden als je bij meerdere onderwerpen op het randje staat?

    Zal Kaya op deze vragen het juiste antwoord krijgen?


    Impulsief, koppig, eigenzinnig - Luzy kan zeer onaangenaam reageren wanneer iets haar niet aanstaat.

    Toch heeft ze een grote vechtlust en een sterk gevoel van rechtvaardigheud: Luzy's beste vriendin Linn verdwijnt op mysterieuze wijze en iedereen doet alsof ze niets gezien hebben. Dus Lyzy neemt de zaken in eigen handen. Besloten, moedig en ambitieus zet ze alles op alles om Linn te vinden en laat zich daarbij door niemand doen. Maar kan je zelfs met zo'n sterke wil deze missie aan?


    Benny is de nieuwe in Das Haus Anubis. Hij is de zoon van Rosi en werkt voor Victor - en doet alles voor de meisjes. Zijn verschijning is alles behalve meisjesachtig: hij is een ware hartenbreker en heeft onze vrouwelijke Anubis-sterren naar zijn hand gedraaid. De jongens in Das Haus Anubis worden geïrriteerd. De rivaliteit tussen de jongens wordt erger, omdat Benny een oogje krijgt op Nina.


    Voor Magnus zijn er twee dingen in het leven belangrijk: macht en geld. En door naar deze dingen te verlangen, is hij vaak niet rechtvaardig. Voor hem is het een ware vreugde om zijn medebewoners tegen elkaar op te zetten en hen in de schulden te steken.

    Als hij eenmaal bij het geheim van Das Haus Anubis betrokken word, is er geen weg terug. Zal het Magnus lukken om informatie van zijn medebewoners af te troggelen en de macht naar zich toe te trekken?


    Mara is niet alleen intelligent, aardig en atletisch, ze is ook erg mooi - Alleen wil ze dat niet geloven. Als ze tot over haar oren verliefd is, voelt ze zich kansloos - de man van haar dromen is in andere handen. Ze zal voor hem altijd de goede vriendin blijven, die hem helpt met huiswerk of relatie tips geeft. Of is ze mis? Wordt ze toch nog opgemerkt door hem?


    Lotte is de nieuwe, die in 'Das Haus Anubis' komt wonen en zich er door haar grappige en charmante karakter zich snel thuis voelt. Ze wordt onmiddelijk goed bevriend met Luzy. Lotte is een boekenwurm zonder een betweter te zijn - dat zorgt voor een eige, eigenaardige stijl.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:36 ]


    Let the Night embrace you

    Carcass schreef:
    For Daniel Gutenberg are riddles, formulas and numbers like music, sports and tv for other people. When Nina comes to live in the house, Daniel feels like he has won the lottery; that extraordinary girl and the intelligent boy become friends and make the perfect team for the search of the mysterious secret. With his logical mind, Daniel is the perfect person to discover the secret of Huis Anubis (??).
    But is he up against these secrets?


    Okey dit heb ik, lols. Weet niet of het goed is, maaroke.


    Dat kan je beter vertalen als; When Nina moves in to the house


    Your make-up is terrible

    Faerie schreef:
    ^ Yay yay yay!
    Dankjedankjewel! ;D

    (...)
    Dat is twee, de volgende volgen als ik ermee klaar ben. :3


    A big dark mansion, a scary concierge and seven roommates who make her life a living hell. Just like a dream – but for Nina Martens the bitter reality.

    She is the new girl in Das Haus Anubis (? XD) en every start is hard. But that hard? First she gets suspected of the unexplainable disappearance of the person before her, Linn. But it gets more mysterious; behind the old walls of Das Haus Anubis (??) lies a dark secret – and only Nina seems to have the power to discover it. But why her? And who can she trust?
    Nothing is what it seems in Das Haus Anubis. (twijfel over die naam, haha)


    Ik weet niet hoe ik das haus anubis moet vertalen in de zin XDD.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kan je beter vertalen als; When Nina moves in to the house


    Oh dat klinkt wel beter idd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    For Daniel Gutenberg are riddles, formulas and numbers like music, sports and tv for other people. When Nina comes to live in the house, Daniel feels like he has won the lottery; that extraordinary girl and the intelligent boy become friends and make the perfect team for the search of the mysterious secret. With his logical mind, Daniel is the perfect person to discover the secret of Huis Anubis (??).
    But is he up against these secrets?


    Okey dit heb ik, lols. Weet niet of het goed is, maaroke.


    Dit vertaal je beter als; 'For Daniel Gutenberg, riddles, formulas and numbers...' etcetera.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ze zijn allemaal naar het NL vertaald. ^^


    Let the Night embrace you

    ik spreek goed duits, nederlands en ook wel engels. Nog hulp nodig?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~