• Staat ie goed in dit forum? Nee oke dat was de vraag niet x'd
    Altijd als ik mijn hoofdstuk online plaats, ookal lees ik het 945612963x over, dan nog. Telkens als ik mijn hoofdstuk online plaats begin ik te twijfelen. 'Is het wel goed zo?' 'Had ik dat beter moeten beschrijven?' 'Had ik dat neit weg moeten laten?'
    Maarja, mijn lezertjes
    Like het zijn er maar iets van 10, waarvan een paar abo's en een paar die het gewoon bijhouden, en ja ik ben trots op mijn abo's, en nee ik vind het niet vervelend om voor weinig mensen te moeten schrijven.
    Zijn nogal snel, en als het al gelezen is, dan lijkt mij, is het te laat om nog eens aan te passen ook.

    Hoe voorkomen jullie dat altijd? Of is dat gewoon normaal? ;x

    Futuristic schreef:
    Ik pas alsnog aan. Maar ik schrijf eerst alles in een word document, lees het 2x over, een keer in word, en een keer op quizlet, als ik het hoofdstuk nog niet geactiveerd hebt.
    en dan als alles goed is, activeren.


    Ja, doe ik ook. Vandaar dat het soms een tijdje kan duren, maargoed (nerd).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik lees het altijd een keer over om fouten eruit te halen, dan nog een keer om te besluiten of ik het goed vind. Ik heb vaak ook twijfelgevoelens maar dan denk ik: ach, het hoeft toch niet uitgegeven te worden ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik schrijf het in Word, knipplak naar Q en dan activeer ik hem direct eigenlijk, ik lees ze nooit na. (:


    It's time to be happy again.

    Als ik een plotse ingeving krijg voor een verhaal, typ ik het eerst vlug op (voor ik het vergeet). Soms echt helemaal, daarna typ ik het wat gedetailleerder en dán pas haal ik de spellings fouten er uit. Vervolgens lees ik het nog een paar keer over en daarna gooi ik het op Q. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cavalry schreef:
    Ik schrijf altijd eerst een hoofdstuk, laat het dan een (half) uurtje liggen en lees het dan over, maar eigenlijk vind ik het nooit goed genoeg, soms zelfs zo slecht dat ik het een aantal dagen laat liggen. Maar het echt beter maken lukt toch niet, dus zet ik het het liefst zo snel mogelijk online zonder er over na te denken of het goed genoeg is.

    ZeroGravity schreef:
    ik heb soms wel van dit had beter gemoeten, maar als ik dan niet weet wat ik moet veranderen, dan laat ik het, van je fouten leer je...

    Hmm, ja... Ik denk dat ik er beter gewoon niet zo over in moet gaan zitten.
    Daarbij lees je het verhaal an een ander, toch op een andere manier dan dat van jezelf..

    Ik schrijf een stukje. Ga dan even wat anders doen, en lees het daarna pas nog een keer door. Dan zie ik opeens hele andere dingen en verbeter ik best wel veel. Soms gooi ik dan ook het hele hoofdstuk om.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik lees het niet over. Want ik ben zo'n twijfelkont. Dan gaat het jaren duren, voordat ik een zin perfect vind.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ik lees het ook miljoenen keren over voor ik het activeer en daarna twijfel ik ook alsnog...

    niks ongezonds hoor (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?