• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen zijn te oppervlakkig geworden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens!!!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 0:03 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    True.


    Only losers can act the way you do

    Té, is een groot woord. Oppervlakkiger wel. Maar dan in het algemeen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jup. Alles draait tegenwoordig om geld en spullen, iets wat in mijn ogen behoorlijk oppervlakkig is.


    I am an idiot, I move.

    TheReaper schreef:
    Mee eens!!!

    Sommige wel sommige niet.

    Om nou alle mensen te noemen nee.
    Er zijn ook een kwart die niet oppervlakkig zijn.
    En te vind ik ook te groot woord


    "Ignite, my love. Ignite."

    TheReaper schreef:
    Mee eens!!!

    EmilieDeBeta schreef:
    True.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat de relaties oppervlakkiger zijn dan de mensen zelf. Tegenwoordig spreken heel veel mensen elkaar op msn, twitter, hyves, facebook etc. Daar kunnen nooit zulke relaties bij ontstaan als dat je elkaar echt ziet. Veel mensen gaan dan ook niet diep op elkaar -dus lees: de meeste, maar niet iedereen- en daardoor zijn de relaties oppervlakkiger. Mensen vertellen niet meer alles aan hun vrienden, waardoor ze misschien oppervlakkiger overkomen.

    Maar dat we zelf oppervlakkiger zijn geworden dat wil ik niet zeggen. Vroeger toen ging het om status en nu nog steeds. Vroeger bepaalde je afkomst dat en tegenwoordig je inkomen en spullen die je hebt. Dus ik vind niet dat we oppervlakkiger zijn geworden, maar nog steeds oppervlakkig zijn. Daarbij komt dat ik niet vind dat we té oppervlakkig zijn. Moeten we dan per se elke keer zeggen dat spullen niets betekenen en dat we één en al liefde zijn ofzo? Uiteindelijk trekken mensen nog steeds hun vrienden voor hun spullen en zijn vrienden en familie nog steeds belangrijk voor mensen.


    To live would be an awfully big adventure

    ik ben het er mee eens;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ja, we oordelen veel te snel over onbekenden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Scandal schreef:
    Té, is een groot woord. Oppervlakkiger wel. Maar dan in het algemeen.

    EmilieDeBeta schreef:
    True.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hingucker schreef:
    Ja, we oordelen veel te snel over onbekenden.

    Infinitum schreef:
    Ik denk dat de relaties oppervlakkiger zijn dan de mensen zelf. Tegenwoordig spreken heel veel mensen elkaar op msn, twitter, hyves, facebook etc. Daar kunnen nooit zulke relaties bij ontstaan als dat je elkaar echt ziet. Veel mensen gaan dan ook niet diep op elkaar -dus lees: de meeste, maar niet iedereen- en daardoor zijn de relaties oppervlakkiger. Mensen vertellen niet meer alles aan hun vrienden, waardoor ze misschien oppervlakkiger overkomen.

    Maar dat we zelf oppervlakkiger zijn geworden dat wil ik niet zeggen. Vroeger toen ging het om status en nu nog steeds. Vroeger bepaalde je afkomst dat en tegenwoordig je inkomen en spullen die je hebt. Dus ik vind niet dat we oppervlakkiger zijn geworden, maar nog steeds oppervlakkig zijn. Daarbij komt dat ik niet vind dat we té oppervlakkig zijn. Moeten we dan per se elke keer zeggen dat spullen niets betekenen en dat we één en al liefde zijn ofzo? Uiteindelijk trekken mensen nog steeds hun vrienden voor hun spullen en zijn vrienden en familie nog steeds belangrijk voor mensen.

    Beter had ik het niet kunnen zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.