• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Darren

    Hij luisterde en knikte toen, maar al snel schudde hij hard zijn hoofd. "pix! die mensen zijn niet achterlijk die weten dat wij niet hier ontdekt en iedere fan weet dat we verhuist zijn, dus we moeten ze wijs zie te maken dat we een coverband zijn of dat we gewoon een groep dubbelgangers zijn.."

    Pixie
    ze zuchtte zachtjes. ,,Stomme fans ook..'' mompelde ze, ze rolde op haar rug en keek naar 't plafond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij gaf pixie -zover het uberhaupt ging- een knuffel en ging weer normaal liggen. "ik weet niet wat te doen, Pix. ik kan nu gewoon niet slapen. Ik kan er niet tegen als we niet bij elkaar zijn.." zei hij wat panisch.

    Pixie
    Toen ze merkte dat hij haar ene knuffel wou geven rolde ze maar weer op haar zij x) ,,Relax, ze zijn veilig. Gewoon niet aan proberen te denken.'' ze glimlachte en wilde hem een kusje op zijn wang geven, maar doordat ie zich net omdraaide kwam die dus op zijn mond ;aa Pixie voelde haar wangen kleuren. ,,Shit, sorry! Ik.. awrgh ><'' ze duwde der hoofd in het kussen, pissig op zichzelf door die sotmme zet.


    Eten!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darrenn

    Hij schrok er eerst van, maar toen hij zag dat het niet Pixie's bedoeling was geweest begon hij te lachen. Eerst wat gegiechel, daarna harder."Wat willen jullie me vandaag toch allemaal graag zoenen" zei hij lachend. Hij grijnsde breed.

    EETSE<3

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:45 ]

    Pixie
    Ze tilde der rode hoofd op en keke 'm aan. ,,noou.. ;'$'' murmelde ze en keek weg. ,,Moet jy je hoofd maar stilhouden.'' ze prikte in zijn zij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij gaf een raar geluid/gilletje en schoot weer in de lach. "Ik weet dat je graag aan me zit, Pixie, maar we moeten toch maar eens gaan slapen" lachte hij

    Pixie
    ,,Mocht je willen.'' zei ze grijnzend. ,,Trouwens, niet naast je schoenen gaan lopen he mop [a]'' ze glimlachte onschuldig en ging wta verliggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij keek haar verontwaardigd aan, wilde wat zeggen, opende zijn mond en sloot hem weer. "Das niet eerlijk.. Ik loop niet langs mn schoenen.. Ik kan er nisk aan doen dat mensen me leuk vinden.."

    Pixie
    Ze grinnikte zachtjes en keek 'm aan. ,Trusten Darren die door iedereen geleifd wordt.'' ze grijsnte en sloot haar ogen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "hmmpff, niet door iedereen" protesteerde hij. Hij keek naar het plafond dat gij niet zag en sloot zijn ogen. "Trusten lieve Pixie die iedereen kust" kaatste hij terg.

    bye

    Doei ,3

    Pixie
    ,,Ik kus niet iedereen, alleen mensen die het verdienen.'' zei ze nog zachtjes en zweeg toen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren.
    " dankje en weltrusten lieve pix" hij dacht weer aan dr jongens en maakte zich meteen weer zorgen.

    Pixie
    Ze lag noge ventjes wakker maar viel al gauw als een blok in een diepe en droomloze slaap.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.