• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Oeh, slaaplekker.

    Jamie.

    Zijn voeten begonnen pijn te doen, omdat hij geen schoenen aan had. ' Ergens. ' mompelde hij een beetje kort af. Toen hij bij een hotel was, zuchtte hij opgelucht. ' We kunnen beter hier gaan slapen. ' Even keek hij Andy aan. ' Het leek me niet handig om Darren en Pixie hier ook in te laten betrekken,. ' murmelde hij en trok Andy mee naar binnen. Snel liep hij naar de balie en probeerde een kamer te krijgen. De meeste kamers waren bezet, en ze konden niet één, twee, drie een 2 kamers voor hun regelen. Toch kreeg Jamie het voor elkaar gekregen om 1 kamer te krijgen. Hij pakte de sleutel aan van de vrouw en keek naar Andy. ' Ik geloof dat we eerst even Pix en Dar moeten bellen. '

    Darren
    Hij sprong op en rende naar de gang waar hij snel zich een mutz & schoenen aan/op deed. "Pix, schiet op dan !"

    Andy
    "Ja.. Ik heb mn mobiel mee, wacht." Hij liep wat van hem vandaan en toetste Darrens nummer in, hij luisterde naar het monotone ge 'tuut tuut'.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    HIj pakte snel op. "And ! Waar zijn jullie ? Zijn jullie veilig ?!"

    Andy
    "Ja, rustig, we zijn veilig.. Jeem en ik zitten in een hotel, maak je geen zorgen, we blijven hier slapen, we komen morgen terug okay?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Ohw, ik wilde jullie komen halen met de auto ?"

    Andy
    "Hoeft niet." zei hij opgewekt. "Ga maar lekker slapen ^^"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Zeker weten ?" vroeg hij wat onzeker. Hij wilde niet dat de jongens wat zou overkomen.. En hij wilde hen graag dicht bij zich hebben. De hele band, ook Pix.

    Andy
    "Ja, tuurlijk hun, er gebeurt heus niets.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Weetje je het echt zeker , Andy ? Komen jullie niet liever naar huis toe ?" Het was inmiddels al 3 uur in de nacht dus hij begreep ook niet waarom er in godsnaam nog fans op straat liepen.

    Andy
    "Darren, doe niet zo panisch.. Mis je ons zo erg?" plaagde hij. Ja, hij mist Jamie zeker..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren
    Ja, damn! Tuurlijk mis ik jullie, jij domhoofd.. "N- nee.. maar gewoon ik heb jullie liever hier dan ergens in een onbekend hotel.." zei hij zacht.

    Andy
    "Aaawh, Darren toch.. Ik zou zeggen, kom ook hierheen." plaagde hij vrolijk.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Hij keek naar Andy en stond te rillen op de gang. Bovendien had hij een behoefte een een heerlijk warm bed. Zwijgend keek hij een beetje omzich heen en vond het hotel anders dan al die andere. Deze was ouderwets en lekker kuns.

    Darren

    "Andy, kappen, niet leuk. Ik meen het serieus.. Kan ik jullie niet gewoon komen halen ? Jamie heeft niet eens een broek aan! En jij loopt daar ook alleen maar in n shirt rond..."