• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    WATTEFACK! ;D

    En wie mag de stront op rapen. Mijn kleine Jamie.. Zielig kinderke x'D

    Jamie

    Verbaasd knipperde met zijn ogen en zag Andy voor bij marcheerde. Toen kneep hij zijn ogen dicht, van de harde knal die werdt veroorzaakt door de dicht gooiende deur. Even keek hij naar Darren die hem gebaarde dat hij achter Andy aan moest lopen. Gosh, dit komt nooit meer goed. dacht hij eventjes en liep snel naar buiten. Druk omzich heen kijkend zag hij Andy de hoek om slaan. In zijn boxer liep hij hem achterna of eerder rennend. Maar dat ging nogal moeilijk omdat Jamie telkens op iets scherps trapte. ' Kut, auw. ' murmelde hij en maakte af en toe een gek sprongentje.
    ' Andy! Wacht ffkes! ' Toen hij eenmaal bij Andy was liep hij zwijgend achter hem aan. Af te wachten todat hij begon met praten of met schelden.

    Andy
    Hij draaide zich kwaad om. "Waarom snappen jullie niet dat ik alleen gelaten wil worden?!" Hij merkte toen pas dat Jamie niets dan een boxer aan had, en voelde zich meteen schuldig, ondanks zijn heftige woede jegens hem. "Ga naar binnen.. Je vat zo kou.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Zwijgend keek hij Andy aan en moest even zijn hersens laten na denken wat hij terug moest gaan zeggen. ' Maar het is midden in de nacht. ' murmelde hij en het andere negeerde hij zei. Opzich had hij het tot nu toe niet echt koud, misschien kwam dat nog wel.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 22:20 ]

    Andy
    "Daarom.. Je moet naar binnen.." Hij zuchtte even. "En ik ook. Sorry."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Sorry, waarvoor? ' vroeg hij vragend en keek hem met een scheef hoofdje aan. Ondertussen wiebelde hij een beetje heen en weer, zodat hij een beetje warmer werdt.

    Andy
    "Voor mijn ontploffing.. Damn, ik had niet zo tekeer mogen gaan tegen Pix.."

    Ik gaa, byee x


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    dOegisch <3

    Jamie.

    ' Tjah,. ' mompelde hij. ' Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen Pixie. ' Even keek hij naar boven naar de sterren hemel en glimlachde vrolijk. ' Weetje de sterretjes zijn leuk. ' zei hij afwezig en keek daarna Andy aan. ' En ik geloof dat het ook een beetje mijn schuld was .. '

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 22:33 ]

    Andy
    "Knuffel?" vroeg hij zachtjes en schattig terwijl hij zijn armen uit strekte.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij knuffelde Pixie en zuchtte diep. "Kijk eens war ik weer allemaal aanricht. Ik ben zo'n stomhoofd, ik maak iedereen verdreitig & boos"

    Pixie
    ,,Jij nite, ik..'' verbeterde ze hem en knuffelde 'm terug. ,,Ik heb 't idee dat ik in de weg loop..'' zei ze zachtjes tegen 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Doe je niet, Pixie. Je bent een vriendin voor ons allemaal en we houden echt heel veel van je al laten we het de laatste tijd niet zo laten merken" Hij drukte een kus op haar wang.

    Pixie
    ,,Het is okay, ik ben gewoon veelesiend denk ik..'' zei ze en keek weg. Ze leunde zachtjes tegen Darren aan en keek uit 't raam.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Pixel, jij bent niet veeleisend. Ik heb iedereen boos en of verdrietig gemaakt ! Andy is verdrietig & boos, jij bent verdrietig en Jamie is... helemaal in de war.."

    Pixie
    ,,Iedereen hier is gewoon te jaleors..'' mompelde ze zachtjes terwijl ze aan het dekbed plukte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.