• Haay Quizlet n_n,
    ik kom hier even een iets probleem achtig iets vertellen ofso,

    In onze klas zit een meisje (ja.) en ze is like, 21 en ze heeft een vriend en alles, maar op een of andere fuckedup manier, ben ik toch verliefd op dr. En nou kan ik gewoon niet meer normaal tegn dr praten, ik krijg halve hartkloppingen als ze tegen mij praat, ik zeg domme dingen + doe dom, en wil dr de hele tijd in de gaten houden. Fuckíng irritant, ik wou dat ik gewoon wel vrienden kon zijn met dr (cat)

    anyway, dat was m'n probleem :']

    Dat is wel pretty kut ja..
    Heb er eigenlijk weinig tips voor omdat ik zelf ook nooit weet hoe ik ermee overweg moet (bij een jongen dan maar het blijft hetzelfde)..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Awwh, ik heb er geen ervaring mee, sorry, maar ik zou gewoon proberen haar te vergeten, voor zover dat lukt, en sinds ze in je klas zit zal het wel moeilijk worden..


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Awwh, ik heb er geen ervaring mee, sorry, maar ik zou gewoon proberen haar te vergeten, voor zover dat lukt, en sinds ze in je klas zit zal het wel moeilijk worden..


    Nogal moeilijk ja, vooral omdat ik toevallig de hele tijd bij haar ingedeeld word (bij groepsopdrachten) En ik schrok me dood toen ze vanmiddag ineens gezellig begon te praten tegen me, omdat ze niks anders te doen had.

    Uhm ja like ik heb al 2 jaar 'soort van gevoelens' voor een jongen uit mijn klas die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind maar me toch aantrekt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, ja inderdaad, op die manier is verliefd zijn kut, maar als het wederzijds is, is het zo leuk <3


    Life is hard and then we die

    Als ik het eens wist...

    Gewoon wachten tot het overgaat is denk ik beste.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, ja inderdaad, op die manier is verliefd zijn kut, maar als het wederzijds is, is het zo leuk <3


    True, maarja dit is ook onmogelijk. Ze heeft al een vriend, en ze is fuckin' knap. Gawd, ik haat het dat ik niet normaal kan doen als ik bij d'r ben.

    Cavalry schreef:
    Als ik het eens wist...

    Gewoon wachten tot het overgaat is denk ik beste.


    Als dat eens kon... Ik denk dat ik hier 4 jaar aan vast zit (misschien zlfs langer).

    Das kut, en deze keer heb ik geen advies ofzo (wat ik normaal meestal wel heb)


    (Be)lieve in (you)rself

    WMod schreef:
    Das kut, en deze keer heb ik geen advies ofzo (wat ik normaal meestal wel heb)


    haha, ik denk ook niet dat er wat aan te doen is

    Vies mannetje!!!


    --

    Oh, dat is inderdaad moeilijk.
    Ik moet nu ook een meisej gaan vergeten, dus ik weet hoe kut het is.
    Sterkte ermee(flower)


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    Oh, dat is inderdaad moeilijk.
    Ik moet nu ook een meisej gaan vergeten, dus ik weet hoe kut het is.
    Sterkte ermee(flower)


    Awh, dan maken we dat samen door <3

    euhm. Haar vergeten denk ik..
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    euhm. Haar vergeten denk ik..
    sterkte (flower)


    haha, ik zie d'r elke dag op school, dusja vergeten word moeilijk :'D