• Een nicht van mij is ongeveer een jaar jonger dan mij/dan ik/als mij/whatever. Ze is twee jaar terug in mijn kleine überkoelle dorp komen wonen en sindsdien spreek ik haar vaak enzo. Alleen het probleem is dat ze zó ontzettend kinderachtig is. Haar humor is gewoon niet van haar leeftijd en het lijkt wel alsof ze mij in haar lieve roze barbiewereldje wilt trekken. (Tot voor kort had zij nog barbies en ze spaart little pet pops ofzo) Zelfs de kinderlijkheid zit nog in de manier waarop ze praat enzo, ik word er soms echt schijtziek van. Dan denk ik echt van kind, grow up ofzo. Voor de rest is ze echt hardstikke aardig en ze is niet alleen m'n nicht, maar ik beschouw haar ook als een vriendin enzo.
    Dus weet iemand hoe ik haar iets van ''grow up'' duidelijk kan maken, zonder haar pijn te doen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben 14 en gedraag me ook als en 12 jarige x'DD
    Ik heb tot mn twaalfde nog met de barbies gespeelt.
    Dat gaat over als ze en echte ken ziet lopen.. Maak je dus geen zorgen; over en jaar of 2 gaat het wel over

    Das nogal kinderachtig ja voor iemand uit de 2e.
    Ik weet helemaal wat je bedoelt, ik ken ook zo'n kind bij mij in de klas. wil je niet kennen
    Maar zo iets kun je niet duidelijk maken. We hebben het geprobeerd maar ze was like egt gekwetst:X
    Het is accepteren of uit de weg gaan.
    Het laatste heb ik gedaan maar ik denk niet dat jij dat ook kan.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:12 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.