• Een nicht van mij is ongeveer een jaar jonger dan mij/dan ik/als mij/whatever. Ze is twee jaar terug in mijn kleine überkoelle dorp komen wonen en sindsdien spreek ik haar vaak enzo. Alleen het probleem is dat ze zó ontzettend kinderachtig is. Haar humor is gewoon niet van haar leeftijd en het lijkt wel alsof ze mij in haar lieve roze barbiewereldje wilt trekken. (Tot voor kort had zij nog barbies en ze spaart little pet pops ofzo) Zelfs de kinderlijkheid zit nog in de manier waarop ze praat enzo, ik word er soms echt schijtziek van. Dan denk ik echt van kind, grow up ofzo. Voor de rest is ze echt hardstikke aardig en ze is niet alleen m'n nicht, maar ik beschouw haar ook als een vriendin enzo.
    Dus weet iemand hoe ik haar iets van ''grow up'' duidelijk kan maken, zonder haar pijn te doen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Doe wat meer 'grown up' dingen met haar :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x
    idd en zolang zij er nog gelukkig mee is, moet je het nog maar even zo laten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Blondiepants schreef:
    Ze is nog maar 13, ze hoort zich totaal nog niet als volwassene te gedragen. Je moet haar gewoon nemen zoals ze is. Je kan niet eisen dat ze haar karakter opeens verandert, omdat jij haar kinderachtig vind. De ene persoon is sneller volwassene dan de ander. Ben er stiekem zeker van dat jij je volwassener hoogt dan je bent.


    ars moriendi

    Ik vind dat ze helml niet moet veranderen, als ze zich zo goed voelt (:
    & eigenlijk vind ik , dat je ook zolang mogelijk moet genietn van jong te zijn dusja (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Misschien ben jij wel te volwassen voor je leeftijd? (:

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x

    *uhum* ik ben 13 en ik ben nie kinderachtig ik draag al kleren van de volwassende maten (die van de andere afdeling zijn zo stom)
    @SEMISLEKKER zo zie je maar hoe f*ck*ng jong je nichtje gedraagt
    @ bijna iedereen bij 13 hoef je nie gelijk als klein kind te gaan zeggen(huil)
    gellukig ben ik bijna 14:Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 13:48 ]


    Shoganai i ne~

    Even doorbijten?
    Volharding wordt vaak beloond (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Waterplanes schreef:
    (...)
    *uhum* ik ben 13 en ik ben nie kinderachtig ik draag al kleren van de volwassende maten (die van de andere afdeling zijn zo stom)
    @SEMISLEKKER zo zie je maar hoe f*ck*ng jong je nichtje gedraagt
    @ bijna iedereen bij 13 hoef je nie gelijk als klein kind te gaan zeggen(huil)
    gellukig ben ik bijna 14:Y)

    Wat heeft dat met kinderachtig zijn te maken? 8D
    Het is een questie van het kunnen dragen of niet, ik ken zat mensen die dat zouden willen maar het niet passen? x'd

    het komt vast wel vanzelf, als ze iets ouder wordt. wij hebben trouwens ook zoon meisje in de klas.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:38 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    Ik heb het zelf ook, de dochter van kennissen van mijn ouders die ik vaak zie is een jaar jonger dan ik en ze heeft echt de gedachtegang van een kind van 9 ofzoiets. Ze zit ook nog maar in groep zeven, maar ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ertegen kan doen..


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    gewoon een beetje afstand houden:)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Mijn bff is ook een beetje kinderachtig, maar ze heeft inmiddels doorgekregen dat ze een beetje kinderachtig is.. (';

    Ga eens shoppen en als zij dan kinderachtige kleren wil ofzo, zeg dan dat dat zó kinderachtig is.
    Misschien heeft ze het dan door?


    Me so good.