• Een nicht van mij is ongeveer een jaar jonger dan mij/dan ik/als mij/whatever. Ze is twee jaar terug in mijn kleine überkoelle dorp komen wonen en sindsdien spreek ik haar vaak enzo. Alleen het probleem is dat ze zó ontzettend kinderachtig is. Haar humor is gewoon niet van haar leeftijd en het lijkt wel alsof ze mij in haar lieve roze barbiewereldje wilt trekken. (Tot voor kort had zij nog barbies en ze spaart little pet pops ofzo) Zelfs de kinderlijkheid zit nog in de manier waarop ze praat enzo, ik word er soms echt schijtziek van. Dan denk ik echt van kind, grow up ofzo. Voor de rest is ze echt hardstikke aardig en ze is niet alleen m'n nicht, maar ik beschouw haar ook als een vriendin enzo.
    Dus weet iemand hoe ik haar iets van ''grow up'' duidelijk kan maken, zonder haar pijn te doen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    Ik ben gemeen xoxo

    Stiekem vind ik het best leuk om met mijn beste vriendin kinderachtige dingetjes te doen. 8D

    sommige mensen worden pas later 'volwassen' dan andere.
    en meestal veranderd dat als ze dadelijk naar de grote school gaan, in de eerste klas .

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 15:23 ]

    Captivity schreef:
    sommige mensen worden pas later 'volwassen' dan andere.
    en meestal veranderd dat als ze dadelijk naar de grote school gaan, in de eerste klas .

    Ik zei net dat ze een jaar jonger was dan mij. :P Ik zit in de 3e, zij dus in de 2e.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat heb ik soms ook wel met mensen van een jaar of 14, maar ja.. denk dat het bij haar later komt. Je kan ook vragen: 'Zuipen aanstaande zaterdag?' 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan dat geen mensen duidelijk maken. Jammer genoeg..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze is nog maar 13, ze hoort zich totaal nog niet als volwassene te gedragen. Je moet haar gewoon nemen zoals ze is. Je kan niet eisen dat ze haar karakter opeens verandert, omdat jij haar kinderachtig vind. De ene persoon is sneller volwassene dan de ander. Ben er stiekem zeker van dat jij je volwassener hoogt dan je bent.


    -

    Mijn vriendin is 2 jaar ouder dan mij, en daar heb ik precies het zelfde mee -Alleen is zij écht irritant en loopt me continu achter me reet aan om grappen te maken over mijn zwarte nagellak en mijn beugel of mijn kleden whatever, en mij dan te vertellen hoe zielig ze is enz-
    Ik denk niet dat je dat echt duidelijk kan maken, dat soort mensen zijn daar niet van bewust, het is accepteren of ontwijken vrees ik...

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat het vanzelf wel komt, ik was opzich ook wel laat met mijn "grown-up"..


    Don't dream your life, but live your dream!

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik zei net dat ze een jaar jonger was dan mij. :P Ik zit in de 3e, zij dus in de 2e.

    In de tweede was ik ook nog een grote kleuter (krul) Maar ik zou niet weten hoe je het haar duidelijk zou kunnen maken, I'm sorry.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ooh..
    zijn haar vriendinnen ook zo?
    zijn dat ook jou vriendinnen?


    I'm a butterfly.

    Faerie schreef:
    Sommige mensen groeien gewoon wat later op. Ze is dertien, dus dat is nog wel jong en logisch dat ze nog wat kinderachtig is.
    Ik zou me pas zorgen gaan maken en het haar duidelijk maken als ze de 16 gepasseerd is. :x


    Hope goes lost but never dies.