• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    cynthia heeft een geniaal idee, dat te maken heeft met Bomm de mod en een concert van JB


    TELL ME


    Lalalalalalalala.

    EVA SCHAT,BILL IS VAN MIJ,VRAAG MAAR AAN CYNTHIA


    Lalalalalalalala.

    da's ni grappig :'(
    mijn bill
    nu ga ik vrijdag helemaal depri zijn :'(

    ik ga een fot van Bill afprinten en aan jou geven, vrijdag
    goed?

    jamajama XD

    ik heb het forum
    nog niet zo lang ontdekt XD

    en ht is zalig hier :Y)
    zaligerder dan de shoutbox nog :Y)

    (...)

    TELL ME

    wel, aangezien ze bomm noemt zetten we die bij een concert van JB dan ontploft die en zijn we van de JB af en van Bomm

    n_n ik heb bill, punt .

    en ik heb een cynthia n_n

    en als ze tegenspreekt zet ik die marginale foto van aan het polenplein in mijn fotoboek n_n [/bedreiging]

    *gemene lach*

    (...)
    wel, aangezien ze bomm noemt zetten we die bij een concert van JB dan ontploft die en zijn we van de JB af en van Bomm



    whahaha oh my god geweldig gewoon x']


    Lalalalalalalala.

    EVA SCHAT,BILL IS VAN MIJ,VRAAG MAAR AAN CYNTHIA


    NEE SORRY LIEFFORD BILL IS VAN MIJ!


    I need you like a heart needs a beat

    n_n ik heb bill, punt .

    en ik heb een cynthia n_n

    en als ze tegenspreekt zet ik die marginale foto van aan het polenplein in mijn fotoboek n_n [/bedreiging]

    *gemene lach*

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ni die foto als ge dat durft dan kom ik ni naar die meeting (puh)

    (...)
    wel, aangezien ze bomm noemt zetten we die bij een concert van JB dan ontploft die en zijn we van de JB af en van Bomm

    whaa zalig idee!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    wel, aangezien ze bomm noemt zetten we die bij een concert van JB dan ontploft die en zijn we van de JB af en van Bomm



    Hoe komt ge erop?xD


    I need you like a heart needs a beat

    n_n ik heb bill, punt .

    en ik heb een cynthia n_n

    en als ze tegenspreekt zet ik die marginale foto van aan het polenplein in mijn fotoboek n_n [/bedreiging]

    *gemene lach*


    IK HEB BILL! ANDERS WIJ SAMEN DELEN(A)ikke het onderste stuk van Bill,jij het bovenste x'D want als we hem verticaal door midden zagen moet zijn Billy door midden&dat is zielig x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Hoe komt ge erop?xD

    i don't no

    (...)

    IK HEB BILL! ANDERS WIJ SAMEN DELEN(A)ikke het onderste stuk van Bill,jij het bovenste x'D want als we hem verticaal door midden zagen moet zijn Billy door midden&dat is zielig x'D
    ik ben tevreden (A)
    dan heb ik zijn sksdeel niet, maar wel zijn gezicht (A)

    XD

    (...)ik ben tevreden (A)
    dan heb ik zijn sksdeel niet, maar wel zijn gezicht (A)

    XD


    :Y)yay,dan heb ik zijn Billy x'D


    Lalalalalalalala.