• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    kleine kindjes :P
    && van tmf, 'k heb die reclamespot nog niet gezien, kijk tegenwoordig niet veel meer tmf, en als ik kijk, dan voor de dag top5! en daarna zet ik hem direct terug af :D

    ik kijk ni meer naar de dag top 5

    (...)
    w8 ik ga et een keer vragen aan Bill
    *neemt gsm toetst nummer van Bill in* blablabla *legt gsm af*
    mensen, Bill eeft zelf gezegd dat hij vind dat Siham hem mag ownen


    ZIE JE^^

    LEKKER PUH (puh)


    Lalalalalalalala.

    (...)
    ik kijk ni meer naar de dag top 5

    ikke soms gisteren stond TH nog op 3 :D ge moest die haar gezicht zien van die vj toen ze zei dat TH op 3 stond :P echt funny :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ikke soms gisteren stond TH nog op 3 :D ge moest die haar gezicht zien van die vj toen ze zei dat TH op 3 stond :P echt funny :P

    vandaag stonden ze ook op 3, heb ik vluchtig gezien

    (...)

    ZIE JE^^

    LEKKER PUH (puh)



    what ever.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik persoonlijk vind dat er niets mis is met liedjes coveren.. Dat heeft Tokio Hotel ook gedaan met Instant Karma remember? En bill schrijft wel teksten ... maar ammehoela dat hij ze alleen schrijft. Ze worden eerst is gecorrigeerd, dan nog een 10x en dan nog een keer samen met bill, en dan kijken ze wat eruit is gekomen en of ze het daar allemaal over eens zijn. er zijn Minstens 4 mensen die bill meehelpen met het schrijven van de liedjes. Maar dat is verder toch niet erg als je het niet zelf schrijft?

    En dan nu over de joepie.. Ze moeten gewoon blijven verkopen en als het niet interesant genoeg blijft, dalen de koop en succes cijfers waardoor ze genoodzaakt zijn om zo'n dingen te schrijven [wat ze zelf toch niet erg vinden ofzo]

    x.


    van coveren vind ik persoonlyk ook ni erg( oke die zin klopt dus egt ni xD)
    ma ik denk ovr da corrigeren ehn..
    da gebeurd dus me veel bands denk ek..

    allee..

    geweetwel corrigere..
    ni da ze zoveel gaan corrigere ofsow ze alee pakt da die tekste van Bullet zo 10x georigeerd worde xD ni dus..

    mja.. da wordt óók onder hande genome zuh..
    ge snapt my wl xD

    ts ni erg als ge et ni zelf sgryft mak vind dan wl da ge ni precies weet waarover da ge zingt enal..
    ge snapt et wl ma ge kunt ni tzelfde voele als die da et sgreef..

    en btw Bill sgryft et dan mss wl me meerdere mense, de ged8e da y erin wou steke zal zo sowieso zyn..
    want als de tekste die ged8e ni (meer) zoude verwoorde zou y er denkek ni mee akkoord gaan..

    en ook over de joepie..
    dees edisie ga sowieso meer verkope als nen andere..
    want t sta iets 'interessant'(allee interessant ge snapt wl xD) in dusjj..

    mak vind da wl dom da ze zoiets doen enal..

    en nog iets: ik en vele andere mense hebben niet kunnen stemmen omda dr gewoon nergens iets stond!

    en dan op dees reactie:

    xjustxmyself zei op 27 aug 2008 - 12:09:

    (...)



    en die van de jb da?



    sos wil niet de 2 de keuze zijn



    kan ik ook gemakkelijk schrijven hoor



    vind ik ook! als je het 1 keer hebt gehoord, kan je het helemaal meezingen! en wat jullie zitten te zeiken dat TH niet hun eigen teksten schrijven, of dat er toch veel man meehelpt, bij JB niet ofzo?! da's toch bij iedere band dat ze die tekst nog 10 keer herlezen en herschrijven enzo! en, de tekst van TH, die heeft tenminste betekenis, die van JB misschien ook, maar ik ga de moeite niet doen die op te zoeken hoor! en dat bedoel ik dus ook, mense die TH niet moeten, gaan dat wél opzoeken, om zo TH te kunnen gaan uitschelden ofzo, dat doe ik dus niét bij JB!


    vind ik ook!!
    xD

    grtz

    Silke

    is jb al in belgie geweest dan ? :'D

    dunnow [/dom]

    is jb al in belgie geweest dan ? :'D

    dunnow [/dom]

    jhaa, in het voorprogramma van avril lavinge, zonde van het concert :( avril is wél goed!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    is jb al in belgie geweest dan ? :'D

    dunnow [/dom]

    jaa, met et concert van Avril

    (...)
    jhaa, in het voorprogramma van avril lavinge, zonde van het concert :( avril is wél goed!

    jaa, ze maakt wel goeie muziek maar ik heb vandaag naar een filmpke zitten kijken en nu heb ik et ni meer zo op Avril

    Nou... OMG, waar gaat dit heen zeg? iedereen zit op elkaars kop omdat Joepie dat ervan maakt?
    Luister nog eens goed; Joepie maakt dit ervan, Wij niet!
    En, ik geef een pak mensen gelijk tegen over TH-haters, maar ze haten dan zelf JB? Hello, zijn we wel nog verstandig bezig?
    En, over TH&JB hun liedjes... wat maakt het nu uit of ze die zelf schreven of niet, of het nu moeilijk is om zo een liedje te schrijven of niet... Niets!
    Wij luisteren wel allemaal naar die volgens jullie niet moeilijke en niet zelf geschreven liedjes!
    Denk toch even na!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)

    van coveren vind ik persoonlyk ook ni erg( oke die zin klopt dus egt ni xD)
    ma ik denk ovr da corrigeren ehn..
    da gebeurd dus me veel bands denk ek..

    allee..

    geweetwel corrigere..
    ni da ze zoveel gaan corrigere ofsow ze alee pakt da die tekste van Bullet zo 10x georigeerd worde xD ni dus..

    mja.. da wordt óók onder hande genome zuh..
    ge snapt my wl xD

    ts ni erg als ge et ni zelf sgryft mak vind dan wl da ge ni precies weet waarover da ge zingt enal..
    ge snapt et wl ma ge kunt ni tzelfde voele als die da et sgreef..

    en btw Bill sgryft et dan mss wl me meerdere mense, de ged8e da y erin wou steke zal zo sowieso zyn..
    want als de tekste die ged8e ni (meer) zoude verwoorde zou y er denkek ni mee akkoord gaan..

    en ook over de joepie..
    dees edisie ga sowieso meer verkope als nen andere..
    want t sta iets 'interessant'(allee interessant ge snapt wl xD) in dusjj..

    mak vind da wl dom da ze zoiets doen enal..

    en nog iets: ik en vele andere mense hebben niet kunnen stemmen omda dr gewoon nergens iets stond!

    en dan op dees reactie:

    xjustxmyself zei op 27 aug 2008 - 12:09:

    (...)



    en die van de jb da?



    sos wil niet de 2 de keuze zijn



    kan ik ook gemakkelijk schrijven hoor



    vind ik ook! als je het 1 keer hebt gehoord, kan je het helemaal meezingen! en wat jullie zitten te zeiken dat TH niet hun eigen teksten schrijven, of dat er toch veel man meehelpt, bij JB niet ofzo?! da's toch bij iedere band dat ze die tekst nog 10 keer herlezen en herschrijven enzo! en, de tekst van TH, die heeft tenminste betekenis, die van JB misschien ook, maar ik ga de moeite niet doen die op te zoeken hoor! en dat bedoel ik dus ook, mense die TH niet moeten, gaan dat wél opzoeken, om zo TH te kunnen gaan uitschelden ofzo, dat doe ik dus niét bij JB!


    vind ik ook!!
    xD

    grtz

    Silke

    tnx!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    EVA IS BOOS OMDAT IK BILL HEB^^


    Lalalalalalalala.

    EVA IS BOOS OMDAT IK BILL HEB^^

    phaha (lol)

    IK BEN BOOS OMDAT IK PIJN IN MIJN BUIK HEB :'(
    en nu ben ik boos op mijn buik